Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat is mijn routerwachtwoord?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wat is mijn routerwachtwoord?

    Hi ik wil de admin gegevens ,met name wachtwoord van de wifi router ppc 3940 wijzigen maar ik weet het oude wachtwoord niet meer.
    wat nu?
    gr Nico

    ps dus niet het wifi wachtwoord

  • #2
    Hallo NicoLori, welkom op het forum.

    Als je het wachtwoord niet hebt gewijzigd, kun je inloggen met User Name 'admin" en Password "zeelandnet" beide zonder de aanhalingstekens.
    Lukt dat niet, probeer dan eens alleen met de User Name en laat het veld "Password" leeg.

    heb je het wachtwoord ooit gewijzigd, dan kun je middels het (verdiepte) knopje achterop de router terugzetten naar de fabrieksinstellingen en kun je weer met bovengenoemde gegevens inloggen. Het knopje moet je ruim 10 sec. ingedrukt houden.
    Eventuele andere gegevens die je zelf had gewijzigd, zul je ook weer terug in moeten voeren dan.

    Reageer


    • #3
      Dank je wel Jos

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Hallo NicoLori, welkom op het forum.

        Als je het wachtwoord niet hebt gewijzigd, kun je inloggen met User Name 'admin" en Password "zeelandnet" beide zonder de aanhalingstekens.
        Kleine correctie, Jos. De username is nog altijd "beheer".

        Reageer


        • #5
          oeps...sorry :@

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Frans
            Oorspronkelijk gepost door Jos
            Hallo NicoLori, welkom op het forum.

            Als je het wachtwoord niet hebt gewijzigd, kun je inloggen met User Name 'admin" en Password "zeelandnet" beide zonder de aanhalingstekens.
            Vanwege een zeer slechte wifi verbinding heb ik gisteren geprobeerd om mijn modem opnieuw in te stellen. Ik heb dit dus geprobeerd met "beheer" en "zeelandnet" waarna ik n melding kreeg dat de gegevens onjuist waren. Nu lees ik dat admin gebruikt moet worden.. of toch niet ? Ben dus maar gestopt om te proberen het probleem te verhelpen en heb een email gestuurd om uitleg te vragen.
            Grt Karel

            Kleine correctie, Jos. De username is nog altijd "beheer".

            Reageer


            • #7
              Hallo Kapewe,

              Welkom op het forum.

              Ik kan ook even in je verbinding duiken. Wil je me hiervoor een persoonlijk bericht sturen met jouw relatienummer?
              Je kunt mij een bericht sturen door op mijn foto te klikken en te kiezen voor send private message.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X