Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Steeds een conflict tussen wifi accesspoint en wifi access

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Steeds een conflict tussen wifi accesspoint en wifi access

    Ik krijg sinds gisteren weer steeds vaker de melding dat er een conflict zit tussen wifi accespoint en wifi acces. Het zit te dicht bjij elkaar of zo. Ik heb er zelf geen verstand van. Ik heb mijn pc met dongel op 5ghz zitten en mijn gsm zit op 2.4ghz Mijn modem is een EPC 3940

    Het "conflict schermpje"verschijnt steeds kort bij de klok en gaat an snel weg. De printer die ook op 2.4 ghz werkt heeft vandaag nog geen verbindings problemen gehad

  • #2
    tja, met zo weinig informatie wordt het geven van een antwoord wel lastig
    je hebt een EPC3940 modem - staat deze in bridge mode of niet ??
    je hebt een wifi-accesspoint - welk merk/type en hoe is de instelling ??

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      tja, met zo weinig informatie wordt het geven van een antwoord wel lastig
      je hebt een EPC3940 modem - staat deze in bridge mode of niet ??
      je hebt een wifi-accesspoint - welk merk/type en hoe is de instelling ??
      Ik weet niet of de router in bridge mode staat en hoe dat zou moeten mijn wifi accespoint id denk de sitecom dongel van 5ghz en hoe daar de instelling van is weet ik niet.

      Ik weet wel dat ik bij internet ( bij me klok) kan kiezen uit wifi 2.4 en wifi 5 ghz maar staat standaard op 5 ghz

      Reageer


      • #4
        of het modem in bridge staat, kun je zien in jouw PIP pagina van Zeelandnet zien.
        je hebt het over een wifi accesspoint in de vorm van een sitecom dongle.
        dat is meestal een usb-apparaat. waar heb je die ingestoken ??