Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan bezoek inloggen op mijn router met aparte code?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan bezoek inloggen op mijn router met aparte code?

    Misschien al 100 maal uitgelegd, maar hoe kan ik visite/bezoek toegang geven met een aparte inlogcode tot internet op mijn modem Cisco3940 zonder dat ik mijn eigen inlogcode zou moeten geven.

  • #2
    Dat kan niet. De EPC3940 heeft geen gastnetwerk.

    Ook inloggen op de eigen Wiifi-Spots kan niet.

    Je kan dit alleen oplossen door een eigen router die wel Gastnetwerkfunctie heeft.
    Hiervoor dient het wifimodem in bridgemode ( via pip) gezet te worden.
    Alle verkeer Lan en Wlan loopt dan via de eigen router, die je op poort 1 van het modem met een ethernetcable aansluit..

    Mijn visite vertrouw ik en krijgt mijn inloggegevens hoor.
    Ik kan immers als ik twijfels zou hebben, de code altijd wijzigen.

    Reageer


    • #3
      Hallo Zappy,

      We leggen het graag nog een keer uit hoor, geen enkel probleem

      Ik ben het deels met Ptrol eens.
      Als jouw bezoekers ook klant zijn bij DELTA, zij maken gebruik van wifispots en bij jou staan de wifispots aan op het modem, dan kunnen zij op die wijze gebruik maken van de wifi verbinding.
      Ziggo gebruikers kunnen ook gebruik maken van de DELTA wifispots.

      De code voor het wifi is inderdaad gemakkelijk te wijzigen. Via deze link kun je de handleiding vinden om je wifi wachtwoord te wijzigen.

      Reageer


      • #4
        Sandra: bedankt voor de duidelijke uitleg en de tip.
        Ptrol: duidelijk waarom het niet (meer) kan, en ook ik vertrouw mijn visite, maar elke bezoeker is nog niet altijd visite.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door zappy17
          elke bezoeker is nog niet altijd visite.
          als je een bezoeker de toegangscode van jouw netwerk niet geeft, dan komt ie er ook niet op

          Reageer


          • #6
            De snelheid van de Wifi-Spot is ook niet gelijk aan de snelheid van je abonnement.

            Dus als je geregeld bezoekers krijgt, die Internet willen gebruiken, zou ik ( ook omdat slechts klanten van ZeelandNet en Ziggo toegang tot WifiiSpots hebben) toch aan eens aan het eerder genoemde Gastnetwerk denken.

            fred44nl, wel op WifiSpots mits klant Delta/Ziggo.
            Maar daarvoor hoef je niet in huis te komen.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X