Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vragen m.b.t. WiFi in de woning

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vragen m.b.t. WiFi in de woning

    na maanden te hebben gerommel met veel problemen met storingen geen internet is er nu eindelijk rust en werkt alles weer
    door het plaatsen van een nieuwe modem en een paar nieuwe kabels.(vaste lan 150mb komt er nu binnen) maar waarom moet dit altijd zo lang duren voor je serieus genomen word maar goed alles is vergeten en we kunnen met veel plezier weer werken/spelen met onze apparatuur het was snel gerepareerd toen de monteur kwam
    alleen ik heb natuurlijk nog wat vraagjes over de wifi verbinding in de woonkamer loopt de snelheid op tot 85mb via wifi maar 4m verder in mijn keuken valt het nog tegen en nog wel wat problemen. ik wilde een google grome cast aangeschaft en werkt allemaal in de woonkamer maar keuken niet zo goed kan ik dit nog verbeteren door een nieuwe losse wifi er tussen te zetten en zo ja welke raden jullie mij aan dus veel is goed verbeterd

  • #2
    https://www.delta.nl/service/internet/wifi-verbeteren

    Reageer


    • #3
      Moet wel rekening mee houden voor zover ik weet, dat 5 ghz slechter door muren heen komt.

      Reageer


      • #4
        5 ghz komt helemaal niet door muren heen, tenminste niet bij mij

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door jackvdriel
          ... maar waarom moet dit altijd zo lang duren voor je serieus genomen wordt...
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            oke bedankt voor de uitleg

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X