Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem wissel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modem wissel

    Ik heb hier nog steeds het oude modem zonder wiffi al is gebeld met delta ja wij zijn ermee bezig.
    Op het forum lezen geeft ook niet echt een antwoord of ze doen een pb of er word geroepen eerst de oudste gaan eerst.
    Mijn modem is in gebruik genomen in 2009 dus niet een van de jongste.
    Graag zou ik weten wanneer een wissel plaats vind.
    Mvg Jorisarco

  • #2
    Hallo jorisarco,

    Welkom op het forum

    Kun je mij vertellen welk abonnement je hebt en exact vertellen welk modem je hebt? Als je een Cisco EPC3212 hebt en een Premium abonnement of lager hebt, klopt het dat je nog geen nieuw modem hebt ontvangen, deze worden op lange termijn vervangen, wanneer weet ik nog niet. Ik wil natuurlijk gerust voor je kijken wat ik voor je kan doen, maar dan heb ik wel je klant-/relatienummer nodig, kun je deze even in een PB sturen?

    Reageer


    • #3
      Hoi Sheena

      Alles is geregeld in pb berichten met jou en ben zeer tevreden met het resultaat.

      Mvg Jorisarco

      Reageer


      • #4
        Hoi jorisarco,

        Leuk dat je nog even laat weten zeer tevreden te zijn met het resultaat!
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Ha ha ik kreeg een bericht van Sheena
          MatthijsL ik had haar al even geleden via pb bedankt maar omdat ik het bericht nogmaals binnen kreeg heb ik gereageerd.:$

          Reageer


          • #6
            Ik had het topic zojuist als beantwoord gemarkeerd. Je zal daarom een bericht hebben ontvangen.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X