Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Conflict gevonden met WiFi

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Conflict gevonden met WiFi

    Soms zie ik een schermpje dat er een conflict is gevonden met wifi hotspots. Mijn mobiel had hier ook last van die wilde steeds weer verbinden met KPN Fon een soort wifi hotspot begreep ik. Is dat dezelfde waar mijn laptop ook last van heeft? en hoe los ik dat op?

  • #2
    laat zo'n schermpje hier es zien.

    Reageer


    • #3
      Zal er omdenken als het weer verschijnt rechts bij de klok. Moet wel heel snel reageren dan want het blijft 2 seconden dn is het weg. Zelfde als bij het scherpje dat de printer de verbinding kwijt is. Zelfde soort schermpje

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door keestramper
        Soms zie ik een schermpje dat er een conflict is gevonden met wifi hotspots. Mijn mobiel had hier ook last van die wilde steeds weer verbinden met KPN Fon een soort wifi hotspot begreep ik. Is dat dezelfde waar mijn laptop ook last van heeft? en hoe los ik dat op?
        Hoi keestramper,

        Ik ben zelf niet zo thuis in het technische WiFi-gedeelte. Maar kan je er niet voor kiezen om de KPN-verbinding te 'vergeten'?

        Reageer


        • #5
          Hallo keestramper,

          Is het inmiddels al opgelost?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Sheena
            Hallo keestramper,

            Is het inmiddels al opgelost?
            Ik moest van Fred een screenchot laten zien als het schermpje weer komt. Echter het is meestal weg voor je kan reageren. Dat moet dan binnen 2 seconden

            Reageer


            • #7
              Wat voor besturingssysteem gebruik je op de laptop? Misschien is het dan toch verstandig om het KPN netwerk te laten vergeten om te kijken of dit het probleem verhelpt:?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door keestramper
                Soms zie ik een schermpje dat er een conflict is gevonden met wifi hotspots. Mijn mobiel had hier ook last van die wilde steeds weer verbinden met KPN Fon een soort wifi hotspot begreep ik. Is dat dezelfde waar mijn laptop ook last van heeft? en hoe los ik dat op?
                Heb je er nog steeds last van?

                Reageer


                • #9
                  Hallo Keestramper,

                  Aangezien het topic al enige tijd geleden is gestart ga ik er vanuit dat het probleem is opgelost.
                  Mocht dit niet het geval zijn, laat het ons weten!

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X