Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer krijg ik een nieuw modem?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer krijg ik een nieuw modem?

    Wanneer krijg ik een nieuw modem deze heb ik nog niet. Welke criteria zijn hiervoor.

  • #2
    Hallo javalmkerk, welkom op het forum.

    Je krijgt een nieuw modem als je huidige modem de max. snelheid van je abonnement niet aan kan. Alleen voor het "super"abonnement heb je het nieuwste modem (EPC3940) nodig. De andere in gebruikzijnde modems zouden de snelheid van de andere abonnementen aan moeten kunnen.
    Wat heb je voor modem en ondervind je daar problemen mee?

    Reageer


    • #3
      Er is eigenlijk maar 1 criterium: je huidige abonnement.
      Je modem wordt alleen vervangen als het de snelheid van je abonnement niet aan kan.

      Maar we hebben hier ook voorbij zien komen, dat er een wifi-modem verstrekt werd door de Moderatoren, wanneer bijv. de eigen router defect ging of de recentelijke snelheidsverhogingen niet aan kon.

      Uiteraard altijd als het modem niet in orde is.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Ik kan met geen mogelijkheid WIFI Spots instellen. Iedere keer krijg ik het antwoord: Invalid username or password.
          Alles geprobeerd ook met het modem. stekker eruit, opnieuw aangesloten alles werkt knopje gereset enz. geen probleem. Ik heb alle wachtwoorden en gebruiker namen uitgeprobeerd die ik heb, niets helpt. Meer mogelijkheden heb ik niet meer.Ik kan niet inloggen. Ik moet een wachtwoord hebben en username uit het verleden die ik niet weet. Hetzelfde geldt ook voor gebruiker naam.
          Beheer of Zeelandnet werkt ook niet als username. Wat nu?

          Reageer


          • #6
            de gegevens om in te loggen in Wifispots vind je in jouw PIP-pagina.
            bovendien moet je een certificaat installeren.

            https://www.delta.nl/service/interne...-handleidingen

            [img]2adda4d3-8f53-4309-b176-bc96817fa0ee.jpg[/img]

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door javalmkerk
              .......Wat nu?....
              Het berichtje van de moderator lezen en haar de gevraagde gegevens sturen.
              Heb je morgen waarschijnlijk antwoord.
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X