Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WIFI authenticatieprobleem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• WIFI authenticatieprobleem

De wifi viel plotseling weg op de telefoon en wanneer ik deze weer opnieuw wilde verbinden gaf deze een authenticatieprobleem aan. Ik heb de wifi opnieuw opgestart en ook de telefoon, maar hetzelfde probleem blijft zich voor doen. De wifi doet het echter wel op de laptop. Wanneer iemand anders bij mij thuis probeert te verbinden met de wifi staat er dat er een 'verificatiefout' is opgetreden. Wat kan ik hier aan doen? (het gaat hierbij om een android telefoon) (ik weet ook zeker dat het juiste wachtwoord is gebruikt)

Je hebt een wifi-modem?
    Je netwerk heeft een duidelijk herkenbare naam. Aparte voor 2.4 GHZ en 5HHZ netwerk, zodat je zeker weet dat je met het juiste netwerk verbonden bent. Dichterbij ook geen verbinding?

Log dan eens in en zet het kanaal eens vast op 1, 6 of 11.
    Met een progje als Inssider kan je controleren welk kanaal het minst druk bezet is.

Probeer het dan nog eens.

Reageer

Hoi csbrik

Welkom op het forum.

Is het nog gelukt om opnieuw verbinding te krijgen?

Verificatiefout betekend fout wachtwoord. Waarschijnlijk toch een typefoutje gemaakt. Dat kan heel makkelijk gebeuren. Vergeet het netwerk en maak daarna opnieuw verbinding als je problemen blijft ondervinden.
      A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Kan inderdaad een typefout zijn,maar ook (mogelijk) dezelfde wifinaam en dezelfde IP-adres door de buren die tussen twee routers als acces point aangemaakt is. Dit kan soms ook voor problemen zorgen. Ook malware en virussen kunnen de oorzaak zijn,dit heeft mijn zoon ook gehad. Na het verwijderen van de malware waren de problemen opgelost.

M.v.g, Johny.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X