Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Drama met WiFi-modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Drama met WiFi-modem

    Hier vanavond ook al zo'n drama met dat WiF/router modem....


    Grrrrrr.......

    Wat een kl..te ding!!!!!!!!

  • #2
    vertel es rustig wat er aan de hand is
    heb je met een ethernet kabel wel een stabiele internet verbinding ??
    daar begint het mee.
    als dat in orde is, dan kun je verder kijken naar de wifi omstandigheden.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Hallo Rolly.

        Uit de gegevens blijkt dat hier niet eerder een melding van is gemaakt. Hoe lang ervaar je dit al?
        Blijft de TV het wel doen op de momenten dat je internetverbinding weg valt?

        Reageer


        • #5
          @Rolly

          Eerst je vraag een eigen topic gegeven

          Ik heb een duik in je modem genomen en daar zie ik dat je het kanaal van de 2.4 GHz vast op 13 hebt gezet. Dit is niet wenselijk omdat niet ieder apparaat hier mee overweg kan.

          Wij adviseren om kanaal 1, 6 of 11 te gebruiken waarbij je kijkt welk kanaal het minst gebruikt wordt en/of waarvan de andere netwerken ver bij je vandaag zitten.

          Ook zie ik dat een apparaat achter het modem die met een 1000 Mbit werkt af en toe terug gaat naar 100 Mbit, dit zou kunnen wijzen op een utb-kabel probleem. Ook zie ik nog een apparaat aangesloten staan die niet verder komt dan 10 Mbit.

          Kijk ook eens op http://www.delta.nl/wifi om te zien wat je kunt doen om de WiFi te verbeteren.

          Ik hoop dat je wat hebt aan bovenstaande info
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            Hoi Rolly,

            Heb je het advies van Caroline nog kunnen opvolgen? Zo ja, heeft dit het gewenste resultaat geboden of niet?

            Reageer


            • #7
              Hi Rolly,

              We zijn inmiddels een maand verder. Hoe is het met je verbinding?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X