Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet(Delta) Wifi Spots

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zeelandnet(Delta) Wifi Spots


  • #2

    Reageer


    • #3
      Kan ik deze thuis activeren of moet ik dit elders doen?

      Reageer


      • #4
        je kunt de installatie en instelling doen via jouw eigen Delta Wifi spot verbinding.
        daarna werkt het met alle andere wifi spots, zoals Jos aangeeft

        Reageer


        • #5
          Heel jammer, maar het lukt gewoon niet. Ben expres buiten een "wandelingetje" wezen maken en via Delta Wifi Spots geprobeerd op internet te komen.
          Thuis geeft het balkje keurig WIFI keurig aan mijn eigen modem, en daaronder de vermelding Delta WifiSpots, waarin de vermelding staat "Opgeslagen,Beveiligd".
          Klik ik daarop krijg ik de melding Annuleer - Vergeten - Verbinden.
          Daarna staat Delta Wifi Spots bovenaan in mijn lijstje van beschikbare Wifi-netwerken met als onderschrift "Verbinden". Tevens verschijnt er "Slimme netwerkwissel".
          Ik zie dus nergens de mogelijkheid Delta WifiSpots te activeren via de inlognaam en het lange wachtwoord.
          Ik denk dat ik toch maar langs een telefoonwinkel zal moeten gaan, want zo lukt het me niet.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Britais
            Heel jammer, maar het lukt gewoon niet. Ben expres buiten een "wandelingetje" wezen maken en via Delta Wifi Spots geprobeerd op internet te komen.
            Thuis geeft het balkje keurig WIFI keurig aan mijn eigen modem, en daaronder de vermelding Delta WifiSpots, waarin de vermelding staat "Opgeslagen,Beveiligd".
            Klik ik daarop krijg ik de melding Annuleer - Vergeten - Verbinden.
            Daarna staat Delta Wifi Spots bovenaan in mijn lijstje van beschikbare Wifi-netwerken met als onderschrift "Verbinden". Tevens verschijnt er "Slimme netwerkwissel".
            Ik zie dus nergens de mogelijkheid Delta WifiSpots te activeren via de inlognaam en het lange wachtwoord.
            Ik denk dat ik toch maar langs een telefoonwinkel zal moeten gaan, want zo lukt het me niet.
            Heb je al eens op "verbinden" geklikt, daarna zal er om je inloggegevens gevraagd worden.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Britais
              Kan ik deze thuis activeren of moet ik dit elders doen?
              Je kan geen verbinding maken met je eigen WifiSpot. Dit is zo gedaan omdat je thuis verbinding wilt maken met je eigen Wifi netwerk aangezien die sneller is. Om verbinding te maken met de WifiSpots zal je dt moeten doen via een andere WifiSpot dan die van jezelf.

              Bekijk deze pagina voor meer info over de WifiSpots.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                Oorspronkelijk gepost door Britais
                Kan ik deze thuis activeren of moet ik dit elders doen?
                Je kan geen verbinding maken met je eigen WifiSpot. Dit is zo gedaan omdat je thuis verbinding wilt maken met je eigen Wifi netwerk aangezien die sneller is. Om verbinding te maken met de WifiSpots zal je dt moeten doen via een andere WifiSpot dan die van jezelf.

                Bekijk deze pagina voor meer info over de WifiSpots.
                Weet je dat zeker Matthijs. Ik heb de eerste maal dat mijn telefoon met Delta WifiSpots werd verbonden, wel verbinding gemaakt met mijn eigen (toen enige in de buurt) WifiSpot.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jos
                  Weet je dat zeker Matthijs. Ik heb de eerste maal dat mijn telefoon met Delta WifiSpots werd verbonden, wel verbinding gemaakt met mijn eigen (toen enige in de buurt) WifiSpot.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                    Oorspronkelijk gepost door Jos
                    Weet je dat zeker Matthijs. Ik heb de eerste maal dat mijn telefoon met Delta WifiSpots werd verbonden, wel verbinding gemaakt met mijn eigen (toen enige in de buurt) WifiSpot.
                    Inderdaad met certificaat. Hoe zou de telefoon trouwens moeten weten dat het mijn eigen WifiSpot is

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Jos
                      Inderdaad met certificaat. Hoe zou de telefoon trouwens moeten weten dat het mijn eigen WifiSpot is
                      Mmmm, dat zal ik dan eens na gaan vragen. Ik kom er op terug
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X