Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen netwerkverbinding Mac met Zeelandnet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Problemen netwerkverbinding Mac met Zeelandnet

Ik heb problemen met de netwerkverbinding van mijn mac met Zeelandnet. Alle andere apparaten bij ons in huis zoals laptops, iPads, telefoons (zowel android als iOS) werken prima en hebben gewoon wifi, maar mijn mac blijft met regelmaat het contact verliezen met Zeelandnet. Als ik diagnose doe blijkt dat hij wel contact maakt met de router, maar van de router naar Zeelandnet geen verbinding heeft.
    Ik open dan netwerkvoorkeuren, vraag om 'assistentie' en 'probleemoplossing'. Dan geeft hij aan dat hij iets heeft veranderd in de netwerkvoorkeuren en werkt weer prima. Maar dat moet ik steeds vaker doen omdat het contact weer weg valt. Weet iemand hoe ik dit permanent kan oplossen?

Hallo Christine
    Heb je hier al eens gekeken?
    http://www.appletips.nl/os-x-10-7-4-...roblemen-imac/

Reageer

k had dit probleem ook, bij mij was de oplossing je oude verbinding verwijderen en opnieuw aanmaken.
      Ik raad anderen aan dit eerst te proberen(minder risico!)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door internetsurfer
        Hallo Christine
        Heb je hier al eens gekeken?
        http://www.appletips.nl/os-x-10-7-4-...roblemen-imac/
        Dank voor je bericht. Ik zie onder de oplossing (die ik een beetje eng vind ) dat een nieuwe verbinding maken soms ook helpt. Dus dat ga ik eerst proberen. Heel erg bedankt nog!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door internetsurfer
          k had dit probleem ook, bij mij was de oplossing je oude verbinding verwijderen en opnieuw aanmaken.
          Ik raad anderen aan dit eerst te proberen(minder risico!)
          Dank, ik ga het ook zo proberen!!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X