Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wifi verbinding tablet en wireless speaker

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • wifi verbinding tablet en wireless speaker

    Korte tijd geleden hebben wij een nieuwe router aangeachaft. Een netgaer N300. Resultaat een snellere verbinding (mede dankzij dit forum, bridge) die beter bij het abonnement past. Werkte meteen bij laptop en GSM, echter aansluiting van Samsung tablet en Samsung wireless speaker lukt niet.
    Bij het tablet zoekt hij heel lang (naar IP adres) en geeft dan aan dat er een sterk signaal is maar trage verbinding om vervolgens de verbinding niet tot stand te brengen. De Wireless speaker knippert ook heel lang en stopt dan zonder verbinding te maken. Iemand enig idee?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door zeeuw
    Korte tijd geleden hebben wij een nieuwe router aangeachaft. Een netgaer N300. Resultaat een snellere verbinding (mede dankzij dit forum, bridge) die beter bij het abonnement past. Werkte meteen bij laptop en GSM, echter aansluiting van Samsung tablet en Samsung wireless speaker lukt niet.
    Bij het tablet zoekt hij heel lang (naar IP adres) en geeft dan aan dat er een sterk signaal is maar trage verbinding om vervolgens de verbinding niet tot stand te brengen. De Wireless speaker knippert ook heel lang en stopt dan zonder verbinding te maken. Iemand enig idee?
    Gebruik je op die router dezelfde naam voor je netwerk als voorheen? Zo ja, laat je tablet de wifi-naam eens "vergeten" en probeer daarna opnieuw verbinding te maken door het netwerk opnieuw te kiezen uit de lijst met aanwezige netwerken.
    Lukt dat ook niet, probeer dan eens of het wel lukt als je je netwerk een andere naam geeft.

    Reageer


    • #3
      [Gebruik je op die router dezelfde naam voor je netwerk als voorheen? Zo ja, laat je tablet de wifi-naam eens "vergeten" en probeer daarna opnieuw verbinding te maken door het netwerk opnieuw te kiezen uit de lijst met aanwezige netwerken.
      Lukt dat ook niet, probeer dan eens of het wel lukt als je je netwerk een andere naam geeft.[/quote]

      Oude naam inmiddels vergeten, tablet blijft langdurig ip adres ophalen om dan aan te geven "toegangspunt momenteel in gebruik" en "kan ip adres niet verkrijgen"

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Vreemd genoeg geeft de verbinding op het tablet af en toe een seconde aan "opgeslagen, beveiligd" om dan direct weer te gaan zoeken naar het IP adres. Het netwerk heet nu NETGEAR 35, hoe verander ik dat?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door zeeuw
            Vreemd genoeg geeft de verbinding op het tablet af en toe een seconde aan "opgeslagen, beveiligd" om dan direct weer te gaan zoeken naar het IP adres. Het netwerk heet nu NETGEAR 35, hoe verander ik dat?
            Daarvoor moet je inloggen op je router en de naam (SSID) wijzigen.

            Reageer


            • #7
              De naam heb ik nog niet verandert, maar ik heb (nog nooit gebruikt) Delta wifi spots aangeklikt en direct contact, zonder problemen. Ik stop ermee voor vandaag want gaat niet lukken denk ik, in ieder geval weer bedankt

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door zeeuw
                De naam heb ik nog niet verandert, maar ik heb (nog nooit gebruikt) Delta wifi spots aangeklikt en direct contact, zonder problemen. Ik stop ermee voor vandaag want gaat niet lukken denk ik, in ieder geval weer bedankt
                Die tablet blijft waarschijnlijk zoeken naar het netwerk op de oude router met gegevens van die oude router. Daarom denk ik dat het probleem opgelast kan worden door hem naar een heel nieuw netwerk te laten zoeken.

                Reageer


                • #9
                  Hallo zeeuw,

                  Is het inmiddels nog gelukt om ook verbinding te maken met de Samsung tablet en Samsung wireless speaker?
                  Zo ja, wil je dan klikken op beste antwoord?

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X