Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

downloadsnelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• downloadsnelheid

Ik heb een nieuw router/modem van Zeelandnet (EPC3940)
    Downloadsnelheid 150 Mbps / Uploadsnelheid 15 Mpbs is de opgegeven waarde bij een alles in 1 premium pakket.
    Tijdens de speedtest kwam ik niet verder dan een download van 66 tot 80 MBPS . Heeft dit te maken met mijn laptop die alleen kan conecten met het 2.4Ghz van het router/modem?

Je gebruikt geen eigen router?
    Hoe heb je dit gemeten? Via wifi of bekabeld?
    Speedtest voer je bij voorkeur uit rechtstreeks bekabeld aangesloten op het wifi-modem.

Als dit via wifi is dit heel mooi, want sneller zal je vermoedrlijk alleen behalen met een ac wlan netwerkkaart/ adapter op de 5ghz.

Reageer

bedankt voor je reactie. Meeting was via wifi. Waardes dus nog niet zo slecht, weet ik dat ik het max. eruit gehaald heb.
      Had al zo'n vermoeden dat dit te maken had met het 2.4Ghz wifi. Mijn gedateerde laptop kan niet beter .

Reageer

Hallo Gerben,

Mocht je ook nog apparatuur met een UTP kabel aangesloten hebben staan, test daar dan ook even mee hoe de snelheid is. Mocht je ook hiermee niet aan de 150 Mbps komen horen we het graag

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X