Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFiSpots DELTA en Ziggo gebruiken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFiSpots DELTA en Ziggo gebruiken

    Ik volg met de iPhone de stappenplan, waarbij ik bij stap1: Certificaat downloaden geen reactie van downloaden zie. Stap 7 verschijnt wel, maar de stappen 8,9 en10 niet meer nadat ik bij stap 8 op instellen gedrukt heb.

  • #2
    Heb je deze handleiding voor Iphone gevolgd?
    Die telt maar 6 stappen.

    Reageer


    • #3
      Hoi klausroewe,

      Welkom op het forum.

      Is het nog gelukt met de link van Ptrol?
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Heb je deze handleiding voor Iphone gevolgd?
        Die telt maar 6 stappen.

        Reageer


        • #5
          Heb ik wel, maar zonder success. Bij mij thuis kom ik in het net van Delta, maar niet uit huis. Ook geen Ziggo

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
            Hoi klausroewe,

            Welkom op het forum.

            Is het nog gelukt met de link van Ptrol?

            Reageer


            • #7
              Nee, ik heb al Ptrol geantwoord

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door klausroewe
                Heb ik wel, maar zonder success.
                Maw, het is dus niet gelukt begrijp ik.:?

                Je kan overigens niet op je eigen WifiSpot inloggen, maar je moet inloggen op de WifiSpot van een ander. Voor een Ziggo WifiSpot zal je buiten de provincie moeten zijn aangezien er in Zeeland geen Ziggo WifiSpots aanwezig zijn.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  MatthijsL, Naar aanleiding van Zeelandnet kan ik overal zonder kosten inloggen op een WifiSpot, maar ik heb iedere keer en wachtwoord van deze nodig. waar loggen al die mensen in, die ergens buiten in het net gaan? Ik begrijp er niets van en wil graag ook overal inkunnen loggen. Het beste zal zijn, dat iemand mij thuis helpt.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door klausroewe
                    Nee, ik heb al Ptrol geantwoord

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door klausroewe
                      Oorspronkelijk gepost door klausroewe
                      Nee, ik heb al Ptrol geantwoord

                      Reageer


                      • #12
                        Er is behalve de WifiSpots ( zoals uitgelegd door MatthijsL) ook gratis Wifi Zeeland: http://www.vvvzeeland.nl/nl/wifi/wifi-zeeland
                        Dit laatste is een een initiatief van DELTA in samenwerking met de Provincie Zeeland en VVV Zeeland.
                        Via WiFi Zeeland kan je ook gratis gebruik van WiFi op verschillende plaatsen vooral toeristische plaatsen in Zeeland

                        Uiteraard kan je natuurlijk altijd het Internet op als je bijv. een smartphone abonnement met data hebt.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                          Er is behalve de WifiSpots ( zoals uitgelegd door MatthijsL) ook gratis Wifi Zeeland: http://www.vvvzeeland.nl/nl/wifi/wifi-zeeland
                          Dit laatste is een een initiatief van DELTA in samenwerking met de Provincie Zeeland en VVV Zeeland.
                          Via WiFi Zeeland kan je ook gratis gebruik van WiFi op verschillende plaatsen vooral toeristische plaatsen in Zeeland

                          Uiteraard kan je natuurlijk altijd het Internet op als je bijv. een smartphone abonnement met data hebt.

                          Reageer


                          • #14
                            Ik zou graag buiten de touristische paatsen gebruik willen maken van het Internet met mijn Alles in1 Abonnement van Delta, maar ik krijg geen toegang zonder uitvoerige hulp.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                              Je kan overigens niet op je eigen WifiSpot inloggen, maar je moet inloggen op de WifiSpot van een ander.
                              dat weet ik nog zo net niet
                              nadat ik een 3940-modem heb gekregen, heb ik Delta Wifispots ingesteld op m'n laptop en m'n smartphone. daarbij heb m'n "eigen" Delta Wifispot gebruikt.
                              en dat kan nog steeds, door de sterkste SSID met de naam Delta Wifispots te kiezen.
                              de buren wonen zo ver weg, dat ik hun Delta Wifispot zeker niet kan gebruiken, dus het moet de mijne wel zijn.
                              als ik op bezoek ben bij kennissen, dan maakt m'n laptop automatisch verbinding met de Delta Wifispot van die kennissen. en zo hoort het natuurlijk ook

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X