Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slechte WiFi verbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slechte WiFi verbinding

    Ik heb alleen goede verbinding wanneer ik op maximaal 4 meter van mijn router zit.
    Ik heb een open keuken en wanneer ik de hoek omga met mijn laptop is mijn
    ontvangst nul. Ik denk dat mijn router niet goed werkt. Kunt u dit voor mij controleren?
    Ik hoop op verbetering want dit is geen doen.

    groeten Jaap Kriekaard

  • #2
    om te beginnen, kun je beter eerst een snelheidstest doen, met een pc/laptop, die met een utp-kabel op het modem is aangesloten.
    als de snelheid overeenkomt met je abonnement, dan is die verbinding in ieder geval in orde.
    daarna kun je gaan kijken naar draadloos internet.
    en de snelheid daarvan is sterk afhankelijk van veel factoren.

    Reageer


    • #3
      Hallo duca2571,

      Welkom op het forum

      Kun je aangeven welk modem je aangesloten hebt staan en of je hierop een eigen router hebt aangesloten?

      Reageer


      • #4
        Hallo Sheena, ik heb een cico EPC 3925 modem en geen eigen router aangesloten.

        Groet Jaap

        Reageer


        • #5
          Hoi duca2571,

          Ik heb je verbinding even nagekeken, maar zie zo op het eerste gezicht geen verstoring of afwijkingen. Bekijk anders ook even de tips op www.delta.nl/wifi. Op deze pagina worden tips gegeven om de Wifi verbinding te verbeteren.

          Volg ook even de tips van fred44nl hierboven. Dan kunnen we iig nagaan dat de verbinding zelf inorde is.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
            Hoi duca2571,

            Ik heb je verbinding even nagekeken, maar zie zo op het eerste gezicht geen verstoring of afwijkingen. Bekijk anders ook even de tips op www.delta.nl/wifi. Op deze pagina worden tips gegeven om de Wifi verbinding te verbeteren.

            Volg ook even de tips van fred44nl hierboven. Dan kunnen we iig nagaan dat de verbinding zelf inorde is.
            Lukt dit niet of helpt dit niet, laat het ons dan even weten

            Reageer


            • #7
              Hallo duca2571,

              Hoe is het inmiddels met je wifi verbinding gesteld?

              Reageer


              • #8
                Hallo allen, ook ik heb / had veel last van wegvallende verbindingen.
                afgelopen week de cisco 3925 uitgezet. op ingelogd en de ingebouwde wifi uit gezet. daarna mijn eigen eigen icidu 300N aangesloten op een van de gele poorten ook wel LAN genoemd. Deze aansluiting op de 300N in de WAN poort en de stroom weer op de 300N en de Cisco gezet. alle andere poorten even over al uit gehaald en zo de boel opgestart. Nu is er weer een zelfde ip adres tevoorschijn gekomen wat eerder niet het geval was en draait alles als een tierelier.! hopelijk draait dit nu eens langer dan ik gewend ben..... tot nu tot draai ik meerdere video,s tegelijk en gebruik de web pijltjes toets meerdere malen snel en als blijft functioneren...ppppfff einde;ijk licht aan de horizon.
                O,jaa ik heb de 300N kanaal technisch tussen de delta en de sitecom van de buren gezet. Deze zit met Delta spot 40 mhz breed op kanaal 1 en sitecom op kanalen 9 en 13 ook 40 mhz breed ! ik zit nu op kanaal 6 en 40mhz breed.werkt als een speer .......overal in huis en tot aan de terras aan de sloot kant buiten heerlijk ! Hopelijk hebben mensen hier wat aan mijn beleving van instellen en veranderen etc .succes ! groet van Rene

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X