Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aansluiten Miracast dongel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Aansluiten Miracast dongel

Beste,
    Ik zit op de Paardekreek camping met een router van jullie . (cisco modem nr:****) Nu wil ik mijn chromecast dongel ( model h2g-42) aansluiten op mijn TV, met mijn tablet samsung SMT 550.Ik krijg telkens de melding dat ik de router instellingen moet veranderen. Kunt u uitleggen hoe ik dat moet doen?

Hopend op een antwoordt,
    Driesen, Roger
    *mod edit, adresgegevens verwijderd*

Het is een Wifi-modem?
    Heb je dan niet de key gekregen van de eigenaar van het wifi-modem?

Reageer

Hoi roger,

Welkom op het forum,

Ik heb je adresgegevens even verwijderd.

Op een camping wordt vaak gebruik gemaakt van een recreatieabonnement. Het abonnement loopt dan via de camping en dan mag je zelf de instellingen op het modem niet aanpassen.
      Volgens mij zou je alleen een Wifisleutel nodig moeten hebben. Deze zou verkrijgbaar moeten zijn bij de receptie van de camping, mits het een recreatieabonnement is. Als er instellingen veranderd moeten worden op het modem dan zal je dit ook moeten melden bij de receptie van de camping. Al zou ik zo niet weten wat er aangepast moet worden. Wordt er ook aangegeven wat er dan aangepast zou moeten worden?

Als het geen recreatieabonnement is, maar een abonnement op eigen naam, dan mag je wel instellingen aanpassen.
      A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

roger, heb je het nog voor elkaar gekregen?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X