Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan niet inloggen op WiFi netwerk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan niet inloggen op WiFi netwerk

    Momenteel heb ik al 2 dagen geen wifi verbinding thuis op mijn Huawei 8.De wifi op IPad werkt wel.Kan iemand mij verder helpen?

  • #2
    Hallo arrely,

    Welkom op het forum

    Vervelend dat je al 2 dagen geen wifi hebt op je telefoon . Kun je aangeven wat je allemaal al geprobeerd hebt om het op te lossen? En zijn er bij wifi netwerken wel andere namen te zien?

    Reageer


    • #3
      Stappen uit je handleiding al gecontroleerd: https://www.gebruikershandleiding.com/ ?

      Voer je toestel nummer in en download de handleiding op je Ipad , dan kan je ea voor netwerk of wifi nalopen.

      [img]5d0d3738-cf23-4fc4-b85f-e73765a5d36e.jpg[/img]

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Sheena
        Hallo arrely,

        Welkom op het forum

        Vervelend dat je al 2 dagen geen wifi hebt op je telefoon . Kun je aangeven wat je allemaal al geprobeerd hebt om het op te lossen? En zijn er bij wifi netwerken wel andere namen te zien?

        Reageer


        • #5
          Ik heb de telefoon al diverse keren aan/uitgezet.Bij Wifi (instellingen) krijg ik ook andere netwerken,waaronder natuurlijk mijn eigen netwerk.Als ik dan weer het wachtwoord ingesteld heb,wat andere keren nooit nodig is,gaat dit niet,want het wachtwoord kan niet bevestigd worden,alleen annuleren.....

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door arrely
            Ik heb de telefoon al diverse keren aan/uitgezet.Bij Wifi (instellingen) krijg ik ook andere netwerken,waaronder natuurlijk mijn eigen netwerk.Als ik dan weer het wachtwoord ingesteld heb,wat andere keren nooit nodig is,gaat dit niet,want het wachtwoord kan niet bevestigd worden,alleen annuleren.....
            Dat zou kunnen betekenen dat je ingevoerde wachtwoord niet goed is. Waarschijnlijk zelfs te kort. Meestal is een wachtwoord minimaal 8 tekens, anders is het niet mogelijk om te bevestigen (en dan kun je dus alleen annuleren).

            Hoeveel tekens is je wachtwoord?

            Reageer


            • #7
              Als U zich opnieuw aanmeldt op Wi-Fi moet U ook het soort beveiliging aangeven, een onbeveiligd netwerk lijkt mij niet verstandig, meestal is dat WPA2 PSK, daarna Uw wachtwoord. Hetzelfde als op de IPad. Dat kun je daar controleren.

              Reageer


              • #8
                Deze klacht heb ik ook een keer gehad, met het nieuwe modem.
                Even 30 seconden de spanning er af en alles werkte weer, misschien een tip?

                Reageer


                • #9
                  Bedankt voor de reacties.Er was toch iets met het wachtwoord.Nu draait alles weer naar behoren.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X