Hoen kun je te weten komen of je modem vervangen wordt en wanneer ongeveer?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Modemvervanging
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Zoals Fred44nl al aangeeft wordt je modem pas vervangen als je modem de snelheid van je abonnement niet aankan. Daarom is het van belang te weten welk abonnement je hebt en welk modem.
We zien echter wel dat er steeds meer modems ( EPC3212) vervangen worden door Moderators op het Forum als klanten aangeven dat zij gebruik willen maken van WIFI of hun huidige router dit niet meer aan kan.
Maar in principe ben je met een EPC 3212 pas aan de beurt als je modem en abonnement niet meer in de pas lopen.
Reageer
-
Hallo
Ik zie net dat Ptrol schrijft dat er ook wel modems vervangen worden als de huidige router de snelheid niet meer aan kan. Ik heb dat probleem op het moment. Mijn huidige router kan de snelheid niet aan hij zit max op 100mb en mijn abo is 150mb. Ik heb de kabel rechtstreeks op het modem aangesloten en kwam toen wel aan de snelheid van 150mb. Is het mogelijk dat mijn huidige EPC 3212 omgeruild word voor een nieuwe met wifi?
Reageer
-
het is niet zeker dat alle modems in de toekomst vervangen gaan worden.
de regel is, dat er alleen vervanging plaats vindt als het nodig is, m.b.t. het abonnement.
en dat is hier niet zo; maar dat wil niet zeggen, dat je er geen kunt krijgen.
even wachten wat een moderator morgen gaat zeggen
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer