Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slechte WiFi

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slechte WiFi

    Goedemorgen,

    De laatste tijd is onze wifi heel erg slecht, ondanks dat er niets is veranderd. Ook hoor ik om mij heen dat er mensen een andere router krijgen maar wij hebben geen bericht gehad. Wel hebben we bericht gehad dat het aantal MB hoger is geworden op het abonnement (premium) wat we hebben, maar helaas merken we daar nog niks van.

    Iemand een idee waar het aan kan liggen?

  • #2

    Reageer


    • #3
      Kan het zijn, dat de buren (wel) een nieuwe router hebben, en dat deze op hetzelfde kanaal staat?
      Werkt alles met een kabeltje wel goed?

      Reageer


      • #4
        Gebruik je misschien nu een eigen router achter het modem van ZeelandNet?
        Zo ja, welke, want deze en je netwerkkaarten moetrn ook de nieuwe snelheden aan kunnen.

        Reageer


        • #5
          Hallo Marieke,

          We zijn inmiddels een paar weken verder: hoe is het nu met de verbinding?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Sheena
            Hallo Marieke,

            We zijn inmiddels een paar weken verder: hoe is het nu met de verbinding?
            Helaas nog niet veel verbeterd. Wilde gisterenavond via de tablet Netflix kijken en hij kreeg het niet aan geslingerd. Ik zat op hooguit 3 meter van de router. Deze zit geplaatst in de meterkast en ik zat in de woonkamer die er direct tegenaan zit. (Het is een dun muurtje)

            Reageer


            • #7
              Kun je dan misschien de andere vragen ook beantwoorden Marieke:
              - Werkt alles met een kabeltje wel goed?
              - Gebruik je ook een eigen router?

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Hoi Marieke,

                  Ik heb in je modem het kanaal aangepast. Wil je de komende dagen eens kijken hoe het nu gaat?
                  Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                  Reageer


                  • #10
                    Oke dank je wel

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X