Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

slechte wifi en zeelandnet helpt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • slechte wifi en zeelandnet helpt niet

    zou ik een keer fatsoendelijke wifi kunnen krijgen ik heb alles geprobeerd en als ik bel naar zeeland net zeggen ze altijd herstart je router maar da helpt zeg ma nie voor betere internet denk ik . hoe kan ik wel goeie internet krijgen?

  • #2
    nou ja wat ze anders zeggen helpt ook nie echt en een wifi kabel ook nie en waarschijnlijk krijg ik van dit rot dinges geen antwoord

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door slechtewifi123
      zou ik een keer fatsoendelijke wifi kunnen krijgen ik heb alles geprobeerd en als ik bel naar zeeland net zeggen ze altijd herstart je router maar da helpt zeg ma nie voor betere internet denk ik . hoe kan ik wel goeie internet krijgen?
      Hoi "slechtewifi123", en welkom op het forum.

      Ik heb even gekeken in de klantgegevens op basis van het IP adres en ik zie daar dat er gebruik wordt gemaakt van een externe (Cisco) router. Ik heb even in het modem gekeken en dat lijkt ook te kloppen (er zit een Cisco apparaat op poort nummer 4 van het modem).

      Nu is mijn vraag, via welk netwerk gebruik je dan WiFi? Want met deze setup zou je dus 2 netwerken moeten hebben, namelijk eentje van de modem zelf, en eentje van de externe Cisco router. Dat is eigenlijk niet de bedoeling, je zou de een of de ander moeten gebruiken.

      Reageer


      • #4
        Vervelend voor u dat u zo'n slechte wifi hebt. Maar als u antwoord wilt op uw vraag zult u wat specifieker moeten zijn; wat heeft u al geprobeerd en met welk resultaat? Over wat voor modem (wifi)/router gaat het en hoe is het netwerk opgebouwd. En sinds wanneer heeft u slechte wifi., hoe werkt het netwerk als u bekabelt, hoe was het daarvoor enz. enz.?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door spunsjketa
          Vervelend voor u dat u zo'n slechte wifi hebt. Maar als u antwoord wilt op uw vraag zult u wat specifieker moeten zijn; wat heeft u al geprobeerd en met welk resultaat? Over wat voor modem (wifi)/router gaat het en hoe is het netwerk opgebouwd. En sinds wanneer heeft u slechte wifi., hoe werkt het netwerk als u bekabelt, hoe was het daarvoor enz. enz.?
          Edit: Frans was me net voor...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Frans
            Oorspronkelijk gepost door slechtewifi123
            zou ik een keer fatsoendelijke wifi kunnen krijgen ik heb alles geprobeerd en als ik bel naar zeeland net zeggen ze altijd herstart je router maar da helpt zeg ma nie voor betere internet denk ik . hoe kan ik wel goeie internet krijgen?
            Hoi "slechtewifi123", en welkom op het forum.

            Ik heb even gekeken in de klantgegevens op basis van het IP adres en ik zie daar dat er gebruik wordt gemaakt van een externe (Cisco) router. Ik heb even in het modem gekeken en dat lijkt ook te kloppen (er zit een Cisco apparaat op poort nummer 4 van het modem).

            Nu is mijn vraag, via welk netwerk gebruik je dan WiFi? Want met deze setup zou je dus 2 netwerken moeten hebben, namelijk eentje van de modem zelf, en eentje van de externe Cisco router. Dat is eigenlijk niet de bedoeling, je zou de een of de ander moeten gebruiken.
            Ja een van de twee in bridge mode of een van de twee in AccesPoint (=AP) mode.

            Reageer


            • #7
              Mijn internet valt ook vaak uit,al heb ik een nieuwe modum gekregen,zelfs mn internet verhoogd,heb mn eigen router ook weer aangeslotengaat iets beter,heb ik weer een probleem ,gaat alle stekkers weer uit,zonder mn eigen router helemaal geen internet,rara:P

              Reageer


              • #8
                Astrid51, goedemorgen. Wil je via vraag stellen(rechtsbovenin) je probleem in een eigen vraag aan de orde stellen.
                Je post nu in de topic van slechtewifi123.
                Ook al lijken problemen op elkaar de oorzaak en oplossing kan anders zijn.

                Reageer


                • #9
                  Aangezien slechtewifi123 niet meer reageert, zal ik dit topic sluiten.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X