Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beperkingen in het samenstellen van wachtwoorden voor de wifi router?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beperkingen in het samenstellen van wachtwoorden voor de wifi router?

    Ik probeer een wachtwoord te maken voor mijn wifirouter en maak daarbij gebruik van rekenkundige symbolen, getallen, letters en hoofdletters, maar ik krijg dat niet voor elkaar. Zijn er restricties voor het gebruik van symbolen in het samenstellen van wachtwoorden voor het wifi modem?

  • #2
    De pagian die op mijn scherm verschijnt zie er als volgt uit:
    Grijs met daarin de tekst; Error converting one or more entries:
    Password confirmation failure

    TRY AGAIN

    Reageer


    • #3
      Ik ben er al uit: Voor het inloggen op de pagina van het wifimodem moet het wachtwoord uit minimaal 8 een tekens bestaan waarvan er minimaal 2 getallen moeten zijn en de rest (hoofd)letters. Leestekens en of andere symbolen kon ik er niet in kwijt....dat werd geweigerd met bovenstaand beschreven gevolg. Voor de beveiliging van het netwerk kon ik wel leestekens, getallen, (hoofd)letters en rekenkundige symbolen gebruiken.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door spunsjketa
        Voor het inloggen op de pagina van het wifimodem moet het wachtwoord uit minimaal 8 een tekens bestaan waarvan er minimaal 2 getallen moeten zijn en de rest (hoofd)letters.
        hoe kom je daar bij ??
        het wachtwoord voor het inloggen in mijn EPC3940 bestaat uit 9 gewone letters, geen hoofdletters, geen cijfers.

        edit: even getest met 6 gewone letters en dat werkt ook.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X