Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Denk dat ik maar ga bekabelen. EPC 3940. Signaal varieert constant.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Denk dat ik maar ga bekabelen. EPC 3940. Signaal varieert constant.

    Ben bij 1 kennis, amaai. Zie constant dat het draadloos signaal jojoot. 1 vloer ertussen. Geen gewapend beton. (Faraday-effect). Het is echt om te huilen. En AUB, geen opmerkingen van kanalen wisselen. Hij staat op 13. Vrij kanaal. Hoop dat Marco dit morgen oppakt.

  • #2
    vervelend, natuurlijk.
    maar hoe werkt het als je via een utp-kabel werkt ??
    dat moet eerst in orde zijn, pas daarna kun je kijken naar draadloos signaal.

    Reageer


    • #3
      AUB Fred, weet genoeg van deze zooi af. Inkomende verbindingen kloppen allemaal. WIFI signaal sucks. Typisch Cisco.

      Reageer


      • #4
        dan hang je er een eigen router / access point aan.
        of had je daar nog niet aan gedacht

        Reageer


        • #5
          AP, waarom denk je dat ik deze vraag stel. Heb bij mijn 3925 ook al een AP aan gehangen. Het is constant gesodemieter met die WIFI verbindingen. Het werkt gewoon niet met die Cisco.

          Reageer


          • #6
            Hoi duncan,

            Vervelend dat je deze problemen ondervindt . Wil je misschien je klant-/adresgegevens aan me sturen in een PB? Dan kijk ik even verder voor je

            Reageer


            • #7
              Ja, je weet veel van de zooi af, dat laat je ook echt merken

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door duncan
                Ben bij 1 kennis, amaai. Zie constant dat het draadloos signaal jojoot. 1 vloer ertussen. Geen gewapend beton. (Faraday-effect). Het is echt om te huilen. En AUB, geen opmerkingen van kanalen wisselen. Hij staat op 13. Vrij kanaal. Hoop dat Marco dit morgen oppakt.

                Reageer


                • #9
                  Als het wifi modem in bridge wordt gezet, wordt er ook geen gebruik gemaakt van de interne router van het modem dus heb je in principe gewoon een 'ouderwets' modem zonder routerfunctie:8

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Sheena
                    Als het wifi modem in bridge wordt gezet, wordt er ook geen gebruik gemaakt van de interne router van het modem dus heb je in principe gewoon een 'ouderwets' modem zonder routerfunctie:8

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        ben blij dat ik er niet alleen zo over denk .
                        signaal is gewoon een drama van die cisco modems .

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door michel72
                          ben blij dat ik er niet alleen zo over denk .
                          signaal is gewoon een drama van die cisco modems .
                          Tsja. Wisselende ervaringen. Ik heb er inmiddels een aantal mogen aansluiten.
                          Bij de een werkt het zonder mankeren, bij een ander drama.
                          Dus is het veel te simpel om het model als slecht te zien.
                          Er kan zo veel aan de hand zijn. Het bereik van 5 ghz kakt in bij de minste weerstand, 2,4 heeft daar minder last van. https://www.google.nl/webhp?sourceid...vs%202.4%20ghz

                          Reageer


                          • #14
                            Sheena, bedankt. Het is voor een groot gedeelte opgelost. Nu de buren nog.

                            Reageer


                            • #15
                              Ho, interesting! Mogen wij ook weten wat er aangepast is? Sheena/Duncan? Want dat kan interessant zijn voor anderen die problemen met dit model hebben.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X