Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi werkt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi werkt niet

    Hallo,

    Mijn WiFi doet het ineens niet meer. Al meerdere malen geprobeerd te resetten. Maar ook dit heeft geen effect. Wie kan mij hier bij helpen?

    Mvg,, Nina

  • #2
    Niet per ongeluk uitgezet met het knopje achterop je modem?

    Reageer


    • #3
      Nee die staat gewoon aan. Heb ik ook gecheckt. Alle lampjes op de modem staan ook gewoon op groen.

      Reageer


      • #4
        Gebruik je met meerdere apparaten wifi? Zie je je eigen netwerk ook niet meer in de lijst met aanwezige netwerken?

        Reageer


        • #5
          Nee ik zie mijn eigen netwerk nergens meer staan. Niet op de laptop of mijn gsm

          Reageer


          • #6
            vertel voor de duidelijkheid even wat voor apparatuur je hebt.
            welk type modem
            eventueel welk merk/type eigen router.

            Reageer


            • #7
              Met resetten bedoel je neem ik aan even stroom eraf en terug aanzetten? Je kan het modem ook terugzetten naar fabrieksinstellingen, door het resetknopje achterop zo'n 10 sec. ingedrukt te houden. Wellicht dat alles dan weer werkt.
              Je moet daarna wel de SSID (naam van je netwerk) en wachtwoord opnieuw invoeren, nadat je op het modem hebt ingelogd met de standaardgegevens "beheer" en "zeelandnet" (beide zonder aanhalingtekens)

              Reageer


              • #8
                We hebben ook geprobeerd het resetknopje 10sec ingedrukt te houden, maar ook dat doet die niet. Telefoonverbinding is er wel, maar WiFi lampje brandt niet

                Reageer


                • #9
                  Modem: EPC3940

                  Reageer


                  • #10
                    inloggen in het modem, zoals Jos aangeeft.

                    [img]29f48476-874f-43bb-ba22-437e40058a86.jpg[/img]

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      inloggen in het modem, zoals Jos aangeeft.

                      [img]29f48476-874f-43bb-ba22-437e40058a86.jpg[/img]
                      Als het modem niet kan worden teruggezet naar de fabrieksinstellingen en je hebt ooit je wachtwoord gewijzigd, dan log je uiteraard in met je gewijzigde gegevens.

                      Reageer


                      • #12
                        Waar kan ik dat programma vinden? Want zie het niet staan op laptop

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door NinaaVerhoeven89
                          Waar kan ik dat programma vinden? Want zie het niet staan op laptop
                          Als je bovenin je browser intikt: 192.168.11.1 kom je op de inlogpagina van je modem.

                          Reageer


                          • #14
                            Als ik dat intyp op mijn browser staat er: er is geen internetverbinding beschikbaar. Geprobeerd probleem op te lossen via netwerkcentrum. Daar staat dat verbindingsmogelijkheden met draadloos netwerk zijn uitgeschakeld

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door NinaaVerhoeven89
                              Als ik dat intyp op mijn browser staat er: er is geen internetverbinding beschikbaar. Geprobeerd probleem op te lossen via netwerkcentrum. Daar staat dat verbindingsmogelijkheden met draadloos netwerk zijn uitgeschakeld
                              Heb je een pc/laptop die je met een kabel aan het modem kunt verbinden, alleen dan kun je verbinding met het modem krijgen als wifi niet werkt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X