Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

verschil snelheid wifi t.ov. ethernet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• verschil snelheid wifi t.ov. ethernet

Hallo,
    Sinds kort een bedroevende snelheid via de wifi (gem. 10Mbit/s). Geldt voor 2 laptops en een pc. Via een kabeltje aan de modem haal ik wel de beloofde 100 Mbit/sec, maar heb geen zin om kabels te gaan trekken.
    Stappenplan afgewerkt, alle instellingen van de modem veranderd, reset knopje is bijna versleten, maar geen verbetering. Wat kan ik nog doen? Is mijn modem gewoon niet overleden?
    Tips zijn welkom.
    Groet Peter

Reageer

Oorspronkelijk gepost door peterml
      Hallo,
      Sinds kort een bedroevende snelheid via de wifi (gem. 10Mbit/s). Geldt voor 2 laptops en een pc. Via een kabeltje aan de modem haal ik wel de beloofde 100 Mbit/sec, maar heb geen zin om kabels te gaan trekken.
      Stappenplan afgewerkt, alle instellingen van de modem veranderd, reset knopje is bijna versleten, maar geen verbetering. Wat kan ik nog doen? Is mijn modem gewoon niet overleden?
      Tips zijn welkom.
      Groet Peter
      Hoi Peter,

Ik heb even een kleine aanpassing gedaan in het modem. Zou je eens kunnen kijken of het nu beter gaat?

Reageer

Hoi peterml,

Frans heeft een aanpassing gedaan in je modem. Heeft dit geholpen?

Als je overigens een bekabelde aansluiting kan maken, dan zou ik dit doen. Begrijp wel dat het even een klus kan zijn om een kabel te trekken, maar dan heb je iig geen last meer van interferentie of andere verstoring op de draadloze verbinding.
        A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X