Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alles in 1 Premium Modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alles in 1 Premium Modem

    Ik heb sinds afgelopen maandag de nieuwe modem geiinstalleerd .
    Nu zou alles sneller moeten werken, maar ik krijg het idee dat alles veel trager gaat.
    Verder kan ik geen printopdrachten meer sturen naar mijn draadloze printer HP Deskjet 3059A.
    Ik krijg de melding dat het IP aders niet juist is.
    Graag ontvang ik van u antwoord wat er aan de hand kan zijn.
    Met vriendelijke groet verblijf ik in afwachting
    Ruud Kooman
    Relatienummer *verwijderd door mod*

  • #2
    Hoi ruko,

    Ik heb je relatienummer verwijderd en zal even naar je verbinding kijken. Waarschijnlijk staat je Wif nog niet optimaal ingesteld.

    *edit* Ik zie idd interferentie ontstaan op het Wifi netwerk. Log in op je modem en zet je Wifikanaal eens vast op 11. Je printer zal je ook opnieuw moeten instellen want je computer probeert een verzoek te sturen naar het oude IP adres. Met het nieuwe modem is er ook een nieuw IP adres voor je printer. Evt kan je via WPS je printer opnieuw laten verbinden. WPS moet dan wel ingeschakeld worden op het modem. Schakel WPS weer uit zodra de verbinding gemaakt is.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Hoi ruko,

      Hebben de tips van Matthijs je verder kunnen helpen of loop je nog ergens op vast?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Sheena
        Hoi ruko,

        Hebben de tips van Matthijs je verder kunnen helpen of loop je nog ergens op vast?
        Ik heb nog geen tijd gehad. Maar mijn buurman zal ernaar kijken of hij het probleem kan oplossen.

        Reageer


        • #5
          Okee geen probleem Mocht het niet lukken, hoor ik het graag

          Reageer


          • #6
            De problemen zijn nu opgelost. IK kan nu weer draadloos printen.
            Bedankt voor de info.
            Ruud

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door ruko
              De problemen zijn nu opgelost. IK kan nu weer draadloos printen.
              Bedankt voor de info.
              Ruud
              Graag gedaan!

              Zou je ook het beste antwoord willen aanklikken? Dan gaat het topic van de openstaande vraag af.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X