Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Koppelen airport expres, airport extreme en time capsule aan het epc 3940 modem in bridge mode

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Koppelen airport expres, airport extreme en time capsule aan het epc 3940 modem in bridge mode

    Hallo,
    Zijn er mensen die weten hoe je op de juiste manier een airport expres en airport extrem koppelt aan het basisstation, de time capsule, die dienst doet als router en is aangesloten op het epg 3940 modem.
    Modem staat in bridge mode.
    Alles moet gekoppeld worden via wifi, met als hoofddoel wifi uit te breiden.
    Op dit moment werkt het allemaal, maar ik weet niet of ik het goed heb geconfigureerd. Zie foto.
    Zijn er hier op het forum Apple goeroes , die me kunnen vertellen of ik het goed heb aangesloten...

  • #2

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Hallo Fred44nl en PalBen, bedankt voor jullie reacties.
        Een paar dagen verder, en van alles geprobeerd. Uiteindelijk de oplossing.
        De airplay express staat fysiek achter in de veranda, en had daardoor slecht wifi bereik naar de extreme.
        De oplossing: een powerline ethernet adapter gekocht van het merk d.....a. Deze aangesloten op de lan uitgang van de router (time capsule) en de andere kant aangesloten op de airport express.
        Dus de express is nu bekabeld aangesloten.
        Vervolgens de express terug naar fabrieksinstellingen, daarna via het airport configuratie programma de express ingesteld op "maak een eigen netwerk". Vervolgens de netwerknaam en paswoord hetzelfde maken als de time capsule. En de express zet zich daarna zelf in brugmodus. Zo creeer je een roaming netwerk...
        En nu werkt alles perfect, zie foto

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X