Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA WiFiSpots instellen op smartphone

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA WiFiSpots instellen op smartphone

    ik wilde mijn smartfoon instellen met wifi van Delta spots maar ik doe iets fout denk ik
    met het volgende resultaat dat kan ik niet wijzigen en er komt een melding van
    Beveiliging 802.1xEAP maar als ik op verbinden drukt ga het weer gewoon naar mijn wifi thuis ?
    is het misscien omdat ik thuis niet kan inloggen op delta wifi spots ?

  • #2
    Je wilde WifiSpots installeren?

    Alles hierover vind je op: http://www.delta.nl/tv-internet-tele...pots/instellen

    Heb je de Gebruikershandleiding voor je apparaat gevolgd?


    Of ( gezien de rubriek) probeer je Delta App op je smartfoon te installeren?

    Reageer


    • #3
      Heb je inmiddels zelf een wifi-modem of is er een Delta Wifispot van de buren aanwezig?
      Je kunt uiteraard alleen verbinden als je binnen het bereik van een Delta WifiSpot bent!

      Reageer


      • #4
        ik ben gewoon thuis dus gebruik gewoon vast en wifi van mijn netwerk thuis
        dus ik wilde gewoon met gebruikersnaam en paswoord opWifi Deltaspots gaan inloggen om mijn paswoord
        opteslaan maar ja toen ging het fout natuurlijk en kreeg ik dit inbeeld (Beveiliging 802.1xEAP ) bij het openen van
        wifi deltaspots
        waarom moet het allemaal zo moeilijk alle andere verbindingen lukken wel maar deze van delta moet je eenheleboel stappen doorlopen dus dat is voor een leek niet eenvoudig kan dat dan niet anders nu zit ik helemaal vast hoe kan ik nu de wifi inschakelen voor delta spots ik heb de instruktie gezien maar daar word je ook niet vrolijk van ??

        Reageer


        • #5
          Jackvdriel,

          Veel makkelijker kunnen we het idd niet maken.
          Dat heeft alles te maken met je eigen veiligheid. Zouden we niet werken met deze beveiliging dan zou iedere clown met een beetje kennis een delta spot na kunnen maken, zich als zodanig voordoen en aan de haal gaan met alle gegevens die nietsvermoedende gebruikers via deze nep spot verzenden en ontvangen.
          Dus het advies is toch om even door de handleiding heen te lopen

          Reageer


          • #6
            dat snap ik wel maar ja als je 72 jaar ben ga het wat moeilijker hoor op mijn tablets ed ging het zo direkt met inloggegevens en paswoord dat ik opgevraagd had ?dus dan zullen we maar wachten tot er eens ?? iemand met een beetje meer verstand van zulke zaken heeft jammer het kan wel op tablets en niet op eensmartfoon dus

            Reageer


            • #7
              Jack de instellingen zijn:
              EAP-methode: PEAP
              Verificatie fase 2: MSCHAPV2

              Als (iemand voor) je de hele handleiding doorloopt dan moet het lukken

              Reageer


              • #8
                Zie je bij de aanwezige wifinetwerken in de pmgeving wel een Delta WiFiSpot staan?

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X