Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

USB op Cisco EPC3940

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Mapje
    drie types een idee ?
    Dat is wel leuke software, heb zelf ook een Openwrt (TP-link wdr1043nd v2) draaien als extra access point van het modem (EPC 3940), afgesloten gasten netwerk met QOS en VPN

    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
    Het is eigenlijk een voorzorgsmaatregel om bepaalde functies uit te schakelen. Daarnaast kan je dan beter een losse router gebruiken voor dit soort dingen. Zelf draai ik DD-WRT op een Netgear WNDR 3700. Niet dat ik de vele opties gebruik, want dat zijn er echt een stuk meer, maar meer omdat ik het wou proberen. Werkt verder prima.
    Netjes, ik begrijp het op zich wel, met meer instellingen kan er ook meer fout gaan

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Mapje
      drie types een idee ?
      Voor wat betreft DD-WRT is het wat moeilijk updates te vinden die staan
      dus hier

      Reageer


      • #18
        Voor wat betreft DD-WRT is het wat moeilijk updates te vinden die staan
        dus hier

        Reageer


        • #19
          DD-WRT Wiki

          Reageer


          • #20
            recente beschrijving van de diverse mogelijkheden in normale mensentaal.

            Reageer


            • #21
              Ik kan inderdaad de suggestie van Niggo ten volle bevestigen en verduidelijken: je kan een NTFS-geformatteerde externe schijf (waarop bijvoorbeeld je volledige MP3-verzameling staat) aan de USB-poort van de EPC 3940 (letterlijk) hangen, en op die manier beschikbaar stellen op het draadloos thuisnetwerk!
              Ik integreerde dit met de muziekbibliotheek van onze Sonos, zodat alle gedigitaliseerde cd's voortaan via onze Play:1's in alle kamers kunnen afgespeeld worden: het volstaat om met de Sonos desktopapplicatie (gratis te downloaden) de muziekbibliotheek in te stellen door er de nieuwe muziekmap aan toe te voegen (//CISCO-LVG/storage/xxx, waarbij "xxx" staat voor de naam die je aan de NTFS-partitie op je externe schijf gegeven had - maar die kun je ook benaderen door op de "Bladeren"-knop te klikken en ernaartoe te bladeren)!

              Werkt perfect!

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door leysfi
                Ik kan inderdaad de suggestie van Niggo ten volle bevestigen en verduidelijken: je kan een NTFS-geformatteerde externe schijf (waarop bijvoorbeeld je volledige MP3-verzameling staat) aan de USB-poort van de EPC 3940 (letterlijk) hangen, en op die manier beschikbaar stellen op het draadloos thuisnetwerk!
                Ik integreerde dit met de muziekbibliotheek van onze Sonos, zodat alle gedigitaliseerde cd's voortaan via onze Play:1's in alle kamers kunnen afgespeeld worden: het volstaat om met de Sonos desktopapplicatie (gratis te downloaden) de muziekbibliotheek in te stellen door er de nieuwe muziekmap aan toe te voegen (//CISCO-LVG/storage/xxx, waarbij "xxx" staat voor de naam die je aan de NTFS-partitie op je externe schijf gegeven had - maar die kun je ook benaderen door op de "Bladeren"-knop te klikken en ernaartoe te bladeren)!

                Werkt perfect!
                Die USB-poort is bij een (groot) aantal modems uitgeschakeld..helaas.

                Reageer


                • #23
                  Leuk om te weten. Ik had dat al eens uitgetest, 4 jaar geleden, toen kreeg ik de EPC3940. Werkte niet (achteraf: was format FAT32).
                  Nu pas lees ik dat het wel werkt als de USB-stick (wellicht ook een USB-HDD?) wel werkt als geformatteerd als NTFS.
                  Zonet even getest: En jawel, met NTFS werkt het. In ieder geval bij mij.
                  Lijkt me heel handig om bestanden te delen, binnen het lokale netwerk.
                  Niet voor hier, want hier staat al een dikke NAS. Toch leuk om te weten.
                  (Lijkt me niet geschikt voor privacy-gevoelige bestanden. Geen extra firewall, geen extra inlog (en dus ook geen rechtenbeheer) zoals op een NAS)

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X