Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik krijg soms een melding dat mijn Sonossysteem niet is gevonden?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik krijg soms een melding dat mijn Sonossysteem niet is gevonden?

    Sinds een paar weken krijg ik als ik mijn Sonos wil starten telkens de melding ( niet altijd, de ene keer wel,de andere keer niet): uw Sonossysteem is niet gevonden. Dan moet ik de stekker uit de modemrouter halen, ook uit de Sonos, stekkers er weer in,instelmenu van de Sonos doorlopen en dan doet alles het weer. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wie weet waar dat aan ligt?

  • #2
    swoon05 ja dat klopt heb ook veel problemen met mijn sonos en dat is duidelijk wifi probleem dus ja ik weet het ook niet meer voorheen met mijn eigen wifi geen probleem denk er over die van delta maar uit te zetten bij ons zijn er niet zoveel mensen die bij delta zitten dus mijn mobiel dan maar geen wifi.

    Reageer


    • #3
      Hallo swoon05,

      Welkom op het forum. Heb je al eens geprobeerd om op http://192.168.11.1 in te loggen en de kanaal instellingen van je wifi te wijzigen? Wellicht dat dit het probleem verhelpt

      Reageer


      • #4
        hoi swoon05, is het inmiddels gelukt?

        Ik heb ook een sonossysteem & daarbij gebruik ik kanaal 11 van wifi, vrijwel nooit problemen

        Reageer


        • #5
          Hoi swoon05,

          Krijg je de melding nog steeds of heb je het kunnen oplossen ? We horgen graag hoe het is afgelopen!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X