Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

geen wifi

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • geen wifi

    eerste pc is hoofd, eerste en tweede pc staan op kabel. Nu mijn probleem ik heb van af gistermiddag geen wifi meer en mijn tweede pc was ook weg gevallen ,maar die was gisteravond rond half acht weer terug ,maar mijn wifi niet. ik heb alles al gedaan modem op nieuw op gestart ,kabels na gekeken ,maar geen wifi op mijn laptop, telefoon,printer

  • #2
    Hallo mpos1972, welkom op het forum.

    Wat heb je voor modem en gebruik je (ook) een losse router?

    Reageer


    • #3
      ik heb sins januari en nieuwe modem van zeelandnet gekregen en nee ik gebruik geen losse router want dat hoefte niet 2 pc via kabel en de rest via wifi(2 laptop`s 2 felefoons en een printer) ik had zondag ochten nog alles via wiffi ,maar `smiddags niet meer

      Reageer


      • #4
        Goedeavond, heeft u het Wifisignaal aan de achterkant van het modem( EPC3940) per ongeluk niet uitgeschakeld?
        Dit gebeurt door het indrukken van de WiFi knop (recht boven de COAX aansluiting)

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Goedeavond, heeft u het Wifisignaal aan de achterkant van het modem( EPC3940) per ongeluk niet uitgeschakeld?
          Dit gebeurt door het indrukken van de WiFi knop (recht boven de COAX aansluiting)
          Om het wifi signaal terug in te schakelen kun je nog een keer op het knopje drukken die Ptrol aangeeft of door in te loggen in het modem met de pc die bekabeld is aangesloten Zet in het laatste geval Wireless Network op Enabled

          Reageer


          • #6
            mpos1972, is het gelukt met de geboden tips? Werkt je wifi inmiddels naar behoren?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X