Oorspronkelijk gepost door adje
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Wifi valt steeds uit en als het werkt is de snelheid niet optimaal
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door michael007Jouw 100Mbps wat bij je abbo hoort moet je gewoon kunnen halen via wifi hoor. Mits er natuurlijke fatsoenlijke apparatuur word gebruikt. Of het ingebouwd wifi in je zeelandnet modem dat ook haalt weet ik natuurlijk niet. Hier staat er een eigen router achter het modem(Wat in bridge modus staat), en haal ik ruim 180 Mbps over wifi.
Maar valt bij jou nu je wifi uit? Of gaan er echt lampjes uit op je modem, dat van online bijbvoorbeeld?Oorspronkelijk gepost door kikinaomiOorspronkelijk gepost door GoeRoeHet lijkt me goed als een medewerker van ZeelandNet je verbinding eens wil nakijken, kikinaomi. Dat zal wel dinsdag worden.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Hallo,
We hebben inmiddels de verbinding gechecked met een kabel en dan valt hij niet weg. Het probleem zit in de WiFi verbinding. Nu hebben we verschillende kanalen geprobeerd (1,6,11 etc etc). De modem zit niet ver van onze woonkamer (1 muur). Verder hebben we geen ander draadloos netwerk, geen magnetron, babyfoons, DECT telefoons dus die kunnen niet van invloed zijn.
Wat nu?
Alvast bedankt!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nlals het maar enigszins mogelijk is, dan zou ik een utp-kabel naar de woonkamer aanleggen.
op die kabel kun je een access-point aansluiten.
met een eenvouidg access-point kun je al heel goeie resultaten behalen.
Ik snap wat je bedoeld maar het is wel vreemd dat het pas sinds een aantal maanden zo erg is. Er zit maar 1 muur tussen de modem en de woonkamer dus dit zou gewoon zo moeten kunnen.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer