Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi gaat uitzich zelf op disabled Modem EPC3940

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi gaat uitzich zelf op disabled Modem EPC3940

    Ik was van de week bij een maat van me want hij had geen internet zei hij. Dus ik kijken en idd geen internet.
    Ik ga de router in en tot mijn stomme verbazing stond zijn wifi op disabled. dus ik weer op enabled gezet en jawel hij deed het weer.

    Hoe kan het dat dit automatisch gebeurt ? Ik weet dat hij zelf het niet doet want hij zou niet weten hoe.

    ook is op zijn eerste poort de hub van de verwarming aangesloten, dit lampje brand oranje zou dit niet groen moeten zijn ?

    De verwarming werkt wel.

    Alvast bedankt voor eventuele tips.

  • #2
    Hoi Roof,

    Die zal waarschijnlijk (al dan niet per ongeluk) op het WiFi on/off knopje hebben gedrukt op de achterkant van het modem.

    Wat betreft dat oranje lampje, dat wil zeggen dat het een 100mbit verbinding is (in tegenstelling tot 1000mbit), en dat lijkt me in dit geval ook logisch, want die hub zal niet met gigabitpoort zijn uitgerust.

    Reageer


    • #3
      Hey Frans.
      Die mogelijkheid is aanwezig, Ik heb tegenwoordig hetzelfde modem dus ik ga eens experimenteren.
      Want ik wil dan graag weten als ik het indruk dan gaat het wifi uit ok, maar als ik het dan weer aandruk zou het weer moeten werken toch.

      Wat betreft die hub ook dat is logisch. Bedankt Frans

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Roof
        Hey Frans.
        Die mogelijkheid is aanwezig, Ik heb tegenwoordig hetzelfde modem dus ik ga eens experimenteren.
        Want ik wil dan graag weten als ik het indruk dan gaat het wifi uit ok, maar als ik het dan weer aandruk zou het weer moeten werken toch.
        Dat klopt! Het is on/off en niet alleen off.

        Wat betreft die hub ook dat is logisch. Bedankt Frans
        Graag gedaan!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Frans
          Hoi Roof,

          Die zal waarschijnlijk (al dan niet per ongeluk) op het WiFi on/off knopje hebben gedrukt op de achterkant van het modem. .
          Dat is een heel vervelend knopje Frans

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X