Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi-modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi-modem

    In de maand februari 2016 zou ik een nieuwe modem krijgen. Omruil actie. In deze maand was ik afwezig, dus heb mijn nieuwe wifi- modem niet gekregen. Hoe moet ik verder handelen om deze modem alsnog te krijgen.
    Gr Jan

  • #2
    Even met de klantenservice bellen, het nieuwe modem sturen ze zo voor je op.

    Reageer


    • #3
      Goedemiddag. Even wachten op een Moderator.
      Hij/zij kan dit meteen voor je oppakken en verder regelen.

      Niggo, diverse Forummers zijn inmiddels al op hun vingers getikt, omdat zij doorverwijzen naar de Klantenservice.
      Moderators maken deel uit van de Klantenservice en dit Forum is onder meer opgezet om de Klantenservice te verlichten.

      PB met strekking:
      "wil je alsjeblieft niet mensen oproepen om de klantservice te bellen? Een van de redenen van het bestaan van het forum is juist ervoor te zorgen dat er minder mensen bellen".


      Je ziet dan ook regelmatig dat de Moderator de klant vraagt om de klantgeggevens via pb aan te leveren om zo ea in gang te kunnen zetten.

      Reageer


      • #4
        Hoi janenrita,

        Welkom op het forum.

        Ik zie dat je een klein uur geleden al contact heb gehad met de klantenservice en dat er een nieuw modem opgestuurd wordt.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X