Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Downloadsnelheid op Playstation 4 eerst vrij snel, en wordt dan alsmaar langzamer.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Downloadsnelheid op Playstation 4 eerst vrij snel, en wordt dan alsmaar langzamer.

Hallo,

Als ik op mijn Playstation 4 iets wil downloaden, download het eerst met gemiddeld zo'n 4 mbps, en dan, na een aantal minuten, minder dan 1 mbps. Er staat ook bij dat hij er eerst maar 18 minuten over de download zal doen, en na een aantal minuten zal de download nog 100 minuten duren.

Een ander voorbeeld is dat als ik een spel van 60 gb wil downloaden, er staat dat het nog maar 5 uur zal duren, en dan word ik in de ochtend wakker, en heeft hij nog maar 20 gb ervan gedownload, en zal de download nog meer dan 30 uur duren.

Wifi-Modem?
    Of gebruik je modem met eigen router?

Ben je wel bekabeld aangesloten?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Wifi-Modem?
      Of gebruik je modem met eigen router?

Ben je wel bekabeld aangesloten?
      Ik gebruik een router en een modem voor mijn internet. Geen Wifi-Modem voor zover ik weet.

Mijn Playstation 4 gebruikt wifi, en heb hiervoor nooit problemen gehad. Ik weet niet precies wanneer dit probleem begonnen is, maar het is wel vrij recent begonnen.

Reageer

Nieuwste update al?

Reageer

Reageer

Jazeker, mijn PS4 is up-to-date.

Ik ben gewisseld van kanaal 11 naar kanaal 1, maar het probleem is er nog steeds.

Reageer

Google maar eens hierop en je ziet heel veel klachten.

Overigens geldt:
              bekabeld is nog steeds het snelst en je downloadt zo snel als de server het je toelaat.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Google maar eens hierop en je ziet heel veel klachten.

Overigens geldt:
                bekabeld is nog steeds het snelst en je downloadt zo snel als de server het je toelaat.
                Dat klopt, maar een aantal weken geleden had ik dit probleem niet..

En het klopt natuurlijk ook niet dat hij eerst snel download en dan opeens minder dan een megabyte per seconde.

Reageer

Is dit wellicht een oplossing?https://m.reddit.com/r/PS4/comments/...w_downloading/

Klinkt wel logisch , heb alleen geen ps4 dus kan het niet voor je testen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Marco
                    Is dit wellicht een oplossing?https://m.reddit.com/r/PS4/comments/...w_downloading/

Ook geen oplossing. ik heb hem een paar dagen geleden een spel van 60 gb willen laten downloaden in de nacht, terwijl hij op rust modus stond, en hij zei dat dit 5 uur zou duren. Echter toen ik wakker werd, was hij nog maar op 20 gb en zou de download nog meer dan 30 uur duren.

Reageer

Is er nog iets anders dat ik kan doen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Leon256
                        Oorspronkelijk gepost door Marco

Ook geen oplossing. ik heb hem een paar dagen geleden een spel van 60 gb willen laten downloaden in de nacht, terwijl hij op rust modus stond, en hij zei dat dit 5 uur zou duren. Echter toen ik wakker werd, was hij nog maar op 20 gb en zou de download nog meer dan 30 uur duren.
                        Voor zover ik de oplossing onder de link begreep ging het er juist om dat je die rustmodus uit zou schakelen, juist die modus zou er voor zorgen dat de boel enorm vetraagd, als ik je antwoord lees maak ik op dat jij hem juist in rust modus had staan

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Leon256
                          Is er nog iets anders dat ik kan doen?
                          Google DNS al geprobeerd? (8.8.8.8 en 8.8.4.4), verder een erg bekend probleem momenteel.

Sony doet momenteel een onderzoek naar dit probleem, tijdelijke workaround is (volgens velen) Google DNS.

Reageer

In het zelfde artikel van Marco levert bekabeld bij iemand enorme tijdwinst op.
                            Waarom niet bekabeld aansluiten?

Reageer

Ah oke, ik zie er reacties staan zoals: "I dunno about you, but if I enable internet in rest mode, and leave it in rest mode, I download much more faster."

Maar dat terzijde; het gebeurt ook buiten rust modus.

Google DNS heb ik ook al geprobeerd.

Bekabeld is hier helaas geen optie op dit moment.

Dit probleem is pas begonnen. Eerst had ik dit probleem niet, dus het lijkt me sterk dat er opeens iets mis is met rust modus o.i.d.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X