Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

I-pad verbinding met Supercell spellen via wifi

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • I-pad verbinding met Supercell spellen via wifi

    Sinds ongeveer een week kan ik met mijn I-pad geen contact meer krijgen met de spellen van Supercell (Hay Day, Clash of clans etc.) via mijn wifirouter van zeelandnet. Wanneer ik mijn I-pad verbind met een wifi router van een andere provider lukt dat wel. Ik heb geen wijzigingen aangebracht aan mijn router. Alle ander spellen van andere spellenproducenten (candycrush etc.) werken wel gewoon. Wat kan hiervan de oorzaak zijn, en vooral, wat is de oplossing?

  • #2
    Probeer het eens met de SPI Firewall uitgeschakeld.

    Reageer


    • #3
      sorry. Ik had er even bij moeten vermelden dat je met een leek te maken hebt . Kun je toelichten wat je bedoeld.

      Reageer


      • #4
        Overigens meerdere mensen met problemen bij Supercell sinds de laatste updates.

        Log in op je wifimodem.
        Ga hiervoor naar http://192.168.11.1 en voer bij User name beheer in en bij Password uw wachtwoord.
        Onder Beveiliging (security) vind je SPI Firewall.
        Kijk eens of je wel de spellen kan spelen met deze Firewall uit.

        Reageer


        • #5
          Na mijn router wachtwoord te hebben laten resetten (vergeten) is het mij gelukt. Clash of Clans is weer online. Vooral namens mijn zoon bedankt voor de assistentie Ptrol.

          Reageer


          • #6
            Fijn!
            Dan graag je vraag afronden door op het voor jou Beste Antwoord te clicken.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X