Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WII spelcomputer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WII spelcomputer

    Ik kan met onze WII spelcomputer geen verbinding meer maken met wifi op het nieuwe modem EPC 3940, ik zie div. andere netwerken maar niet die van ons, wie kan hulp bieden.

  • #2
    voor mensen met het zelfde probleem, je Wii handmatig configureren en hij is weer on line, de gegevens kun je ophalen door met je browser in te loggen in je modem en alles te noteren

    Reageer


    • #3
      Als je een nieuw modem met wifi krijgt, betekent dat, dat je een nieuw netwerk hebt gekregen en bij Wifi ook een nieuwe beveiligingskey.

      Dus voor hardware waarmee je draadloos gewend was te gaan, zal je bij het nieuwe netwerk aan moeten melden met de nieuwe beveilingssleutel.

      Of je moet bijv. gebruik maken van bijv. een router in bridge mode gezet, dan verandert de situatie niet.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Als je een nieuw modem met wifi krijgt, betekent dat, dat je een nieuw netwerk hebt gekregen en bij Wifi ook een nieuwe beveiligingskey.

        Dus voor hardware waarmee je draadloos gewend was te gaan, zal je bij het nieuwe netwerk aan moeten melden met de nieuwe beveilingssleutel.

        Of je moet bijv. gebruik maken van bijv. een router in bridge mode gezet, dan verandert de situatie niet.
        je verhaal klopt maar dat was al allemaal bij ieder apparaat gewijzigd,echter zach mijn WII ieder wifi signaal in de beurt behalve die van mezelf, na contact met Zeelandnet en het advies dit handmatig te doen was ook de Wii weer verbonden.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X