Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

problemen met Wifi modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • problemen met Wifi modem


  • #2
    Hallo mobylise,

    Welkom op het forum.

    Heb je al geprobeerd om de wifi verbinding te vergeten op de apparaten en opnieuw verbinding ermee te maken?

    Reageer


    • #3
      [quote=Sheena]Hallo mobylise,

      Welkom op het forum.

      Heb je al geprobeerd om de wifi verbinding te vergeten op de apparaten en opnieuw verbinding ermee te maken?Dank voor je tip. Ja, dit heb ik eindeloos geprobeerd. nu klantenservice gebeld. Probleem blijkt dat de netwerknaam niet goed is opgeslagen. dit komt vaker voor bij de explorer, nu alles opnieuw ingesteld en het werkt.

      Reageer


      • #4
        [quote=mobylise]
        Oorspronkelijk gepost door Sheena
        Hallo mobylise,

        Welkom op het forum.

        Heb je al geprobeerd om de wifi verbinding te vergeten op de apparaten en opnieuw verbinding ermee te maken?Dank voor je tip. Ja, dit heb ik eindeloos geprobeerd. nu klantenservice gebeld. Probleem blijkt dat de netwerknaam niet goed is opgeslagen. dit komt vaker voor bij de explorer, nu alles opnieuw ingesteld en het werkt.
        Goed om te lezen dat het is opgelost !

        Reageer


        • #5
          [quote=Sheena]
          Oorspronkelijk gepost door mobylise
          Oorspronkelijk gepost door Sheena
          Hallo mobylise,

          Welkom op het forum.

          Heb je al geprobeerd om de wifi verbinding te vergeten op de apparaten en opnieuw verbinding ermee te maken?Dank voor je tip. Ja, dit heb ik eindeloos geprobeerd. nu klantenservice gebeld. Probleem blijkt dat de netwerknaam niet goed is opgeslagen. dit komt vaker voor bij de explorer, nu alles opnieuw ingesteld en het werkt.
          Goed om te lezen dat het is opgelost !
          zojuist medewerker van delta geweest om voor 2e keer modem proberen te installeren en alles werkt!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door jaap1989
            zojuist medewerker van delta geweest om voor 2e keer modem proberen te installeren en alles werkt!
            Nou fijn om te lezen dat het weer allemaal goed werkt jaap1989 !

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Sheena
              Oorspronkelijk gepost door jaap1989
              zojuist medewerker van delta geweest om voor 2e keer modem proberen te installeren en alles werkt!
              Nou fijn om te lezen dat het weer allemaal goed werkt jaap1989 !
              heb een Sangean internet/fm/dab+ radio . nu ik wifi heb dus ook internetradio ontvangst.:P

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X