Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Krijg iedereen zo'n WiFi-modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Krijg iedereen zo'n WiFi-modem

    Even een vraagje....
    Zie op ZeelandNet.nl zo'n filmpje staan over "een nieuwe modem voor Jesse... en 40.000 andere zeeuwen......"

    Mag er dan vanuit gaan dat IEDEREEN zo'n nieuwe WiFi-modem krijgt?
    Of niet...?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Rolly
    Even een vraagje....
    Zie op ZeelandNet.nl zo'n filmpje staan over "een nieuwe modem voor Jesse... en 40.000 andere zeeuwen......"

    Mag er dan vanuit gaan dat IEDEREEN zo'n nieuwe WiFi-modem krijgt?
    Of niet...?
    Hoi Rolly, en welkom op het forum.

    Wat heb je momenteel zelf voor modem?

    Reageer


    • #3
      goede vraag, vind namelijk heel veel berichten die elkaar allemaal tegenspreken ik zelf heb een epc3925 die op dit moment steeds moeilijker gaat doen zowel wifi als bekabeld valt zomaar de verbinding weg.Is al eens op een ander kanaal gezet en ging een poosje goed maar moet hem nu weer regelmatig resetten.:?

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Inderdaad goeie vraag ik ben ook wel benieuwd wie er in aanmerking komen voor een nieuw modem. Ik hoop wel dat het bereik van deze modems beter is dan de vorige modems met wifi, want daar moest je naast blijven zitten wilde je verbinding hebben.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door jukkie
            Inderdaad goeie vraag ik ben ook wel benieuwd wie er in aanmerking komen voor een nieuw modem. Ik hoop wel dat het bereik van deze modems beter is dan de vorige modems met wifi, want daar moest je naast blijven zitten wilde je verbinding hebben.
            Alle klanten die op dit moment nog een modem zonder ingebouwde router hebben staan, komen in aanmerking voor een nieuw wifi modem

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door dave
                  goede vraag, vind namelijk heel veel berichten die elkaar allemaal tegenspreken ik zelf heb een epc3925 die op dit moment steeds moeilijker gaat doen zowel wifi als bekabeld valt zomaar de verbinding weg.Is al eens op een ander kanaal gezet en ging een poosje goed maar moet hem nu weer regelmatig resetten.:?
                  Ik heb het zelfde probleem als jou. Ik moet bijna elke dag mijn modem/router ressetten.
                  En als ik dan contact opneem met zeelandnet dan vragen ze mijn gegevens en dan zeggen ze dat alles in orde is met mijn modem/router wat dus niet het geval is anders zou ik namelijk niet elke dag te hoeven ressetten! maar ja hier word toch niets aan gedaan! Als het zo blijft duren dan stap ik over op een andere provider.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door krikke29
                    Ik heb het zelfde probleem als jou. Ik moet bijna elke dag mijn modem/router ressetten.
                    En als ik dan contact opneem met zeelandnet dan vragen ze mijn gegevens en dan zeggen ze dat alles in orde is met mijn modem/router wat dus niet het geval is anders zou ik namelijk niet elke dag te hoeven ressetten! maar ja hier word toch niets aan gedaan! Als het zo blijft duren dan stap ik over op een andere provider.

                    Reageer


                    • #11
                      We gaan het beleven.
                      Begin februari wordt de nieuwe modem geleverd.

                      Vol verwachting klopt ons hart.......

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X