Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wifispots

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • wifispots

    Goedenavond mijn zoon woont sinds kort op de schuitvaartgracht waar er verbinding is via wifispots,nu werkt dit negen van de 10 keer niet.
    Ik heb dan ook via zeelandnet een eigen aansluiting gevraagd voor hem,nu duurd dit 5 weken vertelde zeelandnet me klopt dit?
    Want hij heeft internet wel nodig voor zijn studie en die wifispots werkt niet?

  • #2
    Ik heb gister nog gebeld dat hij niet die 14 dagen wil wachten om te kunnen annuleren maar zeker weet dat hij de aansluiting wil,maar dat kon niet werd er gezegd,?

    Reageer


    • #3
      Hallo daquinda,

      Er is inderdaad helaas geen mogelijkheid om een nieuwe aansluiting eerder te realiseren. In sommige gevallen kan het inderdaad tot 5 weken duren vanaf het moment dat de aanvraag gedaan is tot dat het is aangesloten.

      Wanneer de aanvraag is verwerkt in ons systeem wordt er hoe dan ook een bevestiging per post gestuurd en naar aanleiding hiervan zal je zoon gebeld worden om een afspraak te maken. Hoelang dit precies gaat duren kan ik helaas ook niet aangeven.

      Reageer


      • #4
        daquinda, even creatief gedacht:

        Als je zelf ook ZeelandNet hebt en je zoon heeft al wel kabeltelevisie, dan zou je je eigen modem bij hem kunnen aansluiten. Heeft hij in elk geval internet.
        Misschien kan je dan zelf in de tussentijd gebruik maken van de WifiSpots van bijvoorbeeld je buren.

        Als je ook telefonie afneemt is dit geen oplossing, want dan verhuist je telefoonnummer ook mee naar je zoon

        Reageer


        • #5
          Nog steeds niks vernomen de aanvraag 12 januari de deur uitgedaan,ik vorige week gebeld konden ze mijn aanvraag niet vinden?heb wel de bevestigingsemail van 12 januari

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Heb de info gestuurd naar je

              Reageer


              • #8
                Het word steeds meer een slechte soap ik afgelopen donderdag maar weer eens gebeld naar zeelandnet,nu zeiden ze ja maar het ligt aan de delta want op het adres van uw zoon is geen kabel,wtf,hij heeft een eigen aansluiting en kijkt gewoon zijn tv .
                Afijn de man zei er komt vanmiddag een update van de delta ik bel u vandaag nog terug,tot op heden weer niks vernomen poepoe wat een servive,dank je wel zeelandnet,ik ga zelf maar naar de delta bellen wie er hier nu liegt,want begin er aardig van te balen,als het deze week niet opgelost word ga ik zelf mijn abo van zeelandnet ook opzeggen,want dat gedraai ben ik beu

                Reageer


                • #9
                  Vreemd heb weer gebeld aanvraag was geannuleerd want kabel komt bij de buurman boven in huis naar binnen,vreemd jr zou eerder denken hij komt op de benedenverdieping naar binnen,nu kan mijn zoon wel een aansluiting krijgen maar de router moet dan boven bij de buurman staan?en wat als je de router moet resetten ,en de buurman is er niet rare gang van zaken

                  Reageer


                  • #10
                    Heb nu de beslissing genomen om zelf ook bij zeelandnet weg te gaan,straks even goed rondneuzen en dan klik ik op overstappen,een maand verloren net een aanvraag waarvan ze al eerder antwoird hadden kunnen sturen

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X