Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi van Ziggo

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi van Ziggo

    Ik was dit weekeinde in Limburg en zag dat er wifi beschikbaar was van Ziggo.
    Geen punt dacht ik en wilde verbinden, maar tot mijn spijt werkte dit niet.
    Ik was in veronderstelling vat Deltawifi samenwerkte met Ziggo,hoe zit dit eigenlijk???????

  • #2
    Klopt werkt niet was er af gelopen weken er ook !

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door geertbos
      Ik was dit weekeinde in Limburg en zag dat er wifi beschikbaar was van Ziggo.
      Geen punt dacht ik en wilde verbinden, maar tot mijn spijt werkte dit niet.
      Ik was in veronderstelling vat Deltawifi samenwerkte met Ziggo,hoe zit dit eigenlijk???????
      Hoi Geertbos, en welkom op het forum.

      Had je WiFispots geinstalleerd met het certificaat?

      Reageer


      • #4
        Wanneer je gebruik wilt maken van Ziggo WifiSpots (netwerk 'Ziggo') zal je dit eenmalig moeten instellen (dus 1x voor DELTA WifiSpots en daarnaast 1x voor Ziggo WifiSpots). Het instellen werkt hetzelfde als het instellen van DELTA WifiSpots, zie hiervoor http://www.delta.nl/tv-internet-tele...pots/instellen als je handleiding zoekt hoe je dit moet doen.

        Zelf heb ik afgelopen weekend in Delft probleemloos kunnen verbinden met het netwerk Ziggo, werken doet het zeker

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X