Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

printer werkt niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • printer werkt niet meer


  • #2
    Joopvanveen,

    heb je ook je printer al ingesteld dat hij aan moet melden op je nieuwe draadloze netwerk?

    Reageer


    • #3
      nee maar hoe doe je dat bij voorbaat dank

      Reageer


      • #4
        Als ik het goed heb, zit er op je printer een WPS-knop. Zo'n knop zit er ook op je modem, alleen moet je die nog inschakelen. dat kan door op het modem in te loggen en onder WPS "enable" aan te vinken.
        Daarna is het een kwestie van de knop op het modem in te drukken en kort daarna de knop op de printer.
        Als de verbinding dan tot stand is gekomen, is het raadzaam de knop op het modem weer terug uit te schakelen door terug "disable" aan te vinken.

        Reageer


        • #5
          ...of heel eenvoudig de gebruiksaanwijzing van de printer raadplegen.....
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            in die gebruiksaanwijzing zal niet vermeld staan, dat WPS op het modem standaard uitstaat.
            Ik ging er overigens vanuit dat je een model Xpress M202x hebt. Niet alle modellen blijken die WPS-knop te hebben. In dat geval vind je in de handleiding vanaf blz 99 verdere uitleg. Heb je die handleiding niet (meer), hier een link:
            http://downloadcenter.samsung.com/co...0/NL/dutch.pdf

            Reageer


            • #7
              De printersoftware verwijderen en opnieuw installeren werkt ook, dan word je weer stap voor stap door het installatieproces begeleid.

              Reageer


              • #8
                Op mijn modem brandt lichtje WPS niet dus...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door joopvanveen
                  Op mijn modem brandt lichtje WPS niet dus...
                  Er zit ook geen WPS lichtje op.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X