Nieuw op het forum, eerst allerlei vragen en antwoorden gezien! De moderatoren doen erg goed werk!!
Een oplossing voor mijn probleem echter niet gezien!
Mijn probleem:
Ik heb gisteren het nieuwe modem ontvangen en geinstalleerd. Alle apparaten - laptop, PC, tablets en telefoons - werken naar behoren, alleen is het signaal in de werkkamer niet al te sterk!
Helaas blijkt vanmorgen dat de printer - de Canon MG-5250 wifiprinter - niet zichtbaar is in het netwerk. Via de laptop kan ik dus niet printen. Via de PC wel, want de printer is daarmee verbonden via USB.
Alle software van de laptop afgehaald, opnieuw opgestart; modem uitgezet en weer aangezet: geen effect!
Heeft het forum ook voor deze printer een oplossing?
Een oplossing voor mijn probleem echter niet gezien!
Mijn probleem:
Ik heb gisteren het nieuwe modem ontvangen en geinstalleerd. Alle apparaten - laptop, PC, tablets en telefoons - werken naar behoren, alleen is het signaal in de werkkamer niet al te sterk!
Helaas blijkt vanmorgen dat de printer - de Canon MG-5250 wifiprinter - niet zichtbaar is in het netwerk. Via de laptop kan ik dus niet printen. Via de PC wel, want de printer is daarmee verbonden via USB.
Alle software van de laptop afgehaald, opnieuw opgestart; modem uitgezet en weer aangezet: geen effect!
Heeft het forum ook voor deze printer een oplossing?
Reageer