Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Microsoft Vista notebook verbinding met DELTA wifispots maken.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Microsoft Vista notebook verbinding met DELTA wifispots maken.

    Waar haal ik de domeinnaam vandaan die nodig is om met mijn oudere VISTA notebook verbinding te laten maken met DELTA Wifispots. Ik heb een gebruikersmaan en wachtwoord maar er wordt ook om een aanmeldingsdomein gevraagd.

  • #2
    Hallo 94181825, welkom op het forum.

    De meeste mensen willen geen nummer zijn, jij duidelijk wel :8

    Wellicht wordt met aanmeldindingsdomein de netwerknaam bedoeld en die is: DELTA WifiSpots

    Reageer


    • #3
      Dit werkt helaas niet. Het is een domeinnaan in hoofdletters.

      Reageer


      • #4
        Kan het misschien zijn dat je een bedrijfs domein naam (voor je werk) en netwerk naam (Wifi) door elkaar haalt ?

        Reageer


        • #5
          Hoi 94181825,

          Als je de handleiding volgt, zou je nergens een domein in hoeven vullen Ik raad aan om deze even stap voor stap door te nemen. De betreffende handleiding is voor Windows 7, maar inhoudelijk is de informatie hetzelfde als voor Windows Vista.

          Reageer


          • #6
            De inhoudelijke informatie van Vista en 7 zijn niet helemaal het zelfde.
            In de handleiding moet er op een bepaald moment het bakje " Geavanceerde instelling..." geopend worden. Die is bij Vista niet aanwezig. Hierdoor is het ook niet mogelijk een handmatige Verificatiemodus op te geven.

            Reageer


            • #7
              Hallo 94181825,

              Is het gelukt om verbinding te maken? Zo ja, hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

              Reageer


              • #8
                En zo nee, bekijk dan nog even de instructie van Deuntje waarmee het anderen in elk geval is gelukt

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X