Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta wifi spots

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta wifi spots

    Hallo, Bij mij is Delta wifispots ingesteld, hoever rijkt dat bekijk buiten, zodra ik buiten ben heb ik er in ieder geval geen bereik of doe ik wat verkeerd?

    Marco

  • #2
    Het is waarschijnlijk nog in opmars , op veel plaatsen is er weinig of geen ontvangst.

    Reageer


    • #3
      Ok duidelijk afwachten dus.

      Reageer


      • #4
        Wifispots werkt via de WIFI modems, verwacht dus niet dat je overal buiten bereik hebt, je zal altijd in de buurt van een wifi modem moeten zijn, afhankelijk van de omstandigheden heb je het met een metertje of 10 wel ver gehad zoals je dat ook met een reguliere router zou hebben.
        Wifispots is met name praktisch als je op visite bent bij iemand, op die manier hoef je niet ieder netwerk van al je vrienden/familie apart op te slaan op je apparaat ( en hoeven zij niet jan en alleman toegang te geven tot hun LAN )

        Reageer


        • #5
          Eigenlijk heb je er op dit moment niet veel aan, als je in je eigen tuin al geen bereik hebt, dan is het toekomst muziek

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X