Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slechte wifi bereik

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slechte wifi bereik

    sinds korte tijd heb ik een 3 in 1 pakket. Modem/router staat in de huiskamer in de hoek.
    Afstand naar de keuken is ongeveer 15 m en daar is het wifi bereik al zeer slecht. Op de telefoon heb ik wisselend 3g en wifi.
    Na diverse keren telefonisch contact te hebben gehad met de Help Desk is het probleem nog steeds niet opgelost!
    Jammer dat Zeelandnet het verder laat afweten.
    Ik overweeg een klacht in te dienen en mijn contract op te zeggen. Het product/de dienst voldoet niet aan mijn verwachting!

  • #2
    deze pagina.

    Reageer


    • #3
      Yo Roel,


      Inderdaad, het wifibereik is afhankelijk van een heleboel factoren.

      Moet wel toegeven dat de Broadcom BCM43225 (Cisco EPC3925) wel gigantisch bagger wifi signaal geeft .
      Ik zou de Cisco 3925 in Bridge-modus laten zetten en een eigen (goede) wifi router achter hangen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Niggo
        Yo Roel,


        Inderdaad, het wifibereik is afhankelijk van een heleboel factoren.

        Moet wel toegeven dat de Broadcom BCM43225 (Cisco EPC3925) wel gigantisch bagger wifi signaal geeft .
        Ik zou de Cisco 3925 in Bridge-modus laten zetten en een eigen (goede) wifi router achter hangen.
        Dat valt wel mee hoor. De EPC3925 bij mij thuis komt door 2 betonnen vloeren heen zelfs op zolder. Maar er zitten helaas ook minder goede exemplaren tussen. De bridge modus is momenteel niet beschikbaar maar dat zal hopelijk niet al te lang meer duren.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Roel
          sinds korte tijd heb ik een 3 in 1 pakket. Modem/router staat in de huiskamer in de hoek.
          Afstand naar de keuken is ongeveer 15 m en daar is het wifi bereik al zeer slecht. Op de telefoon heb ik wisselend 3g en wifi.
          Na diverse keren telefonisch contact te hebben gehad met de Help Desk is het probleem nog steeds niet opgelost!
          Jammer dat Zeelandnet het verder laat afweten.
          Ik overweeg een klacht in te dienen en mijn contract op te zeggen. Het product/de dienst voldoet niet aan mijn verwachting!
          Hoi Roel,

          15 meter is ook een behoorlijke afstand voor WiFi. Dat zou je kunnen oplossen door een repeater te gebruiken. Maar wat ik graag zou willen weten, heb je op kortere afstand tot aan de modem ook uitval van de WiFi? (Bijvoorbeeld op je telefoon)

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X