Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Het lukt niet om de printer aan te sluiten op het nieuwe modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Het lukt niet om de printer aan te sluiten op het nieuwe modem

    Ik heb van alles geprobeerd om mijn draadloze printer aan te sluiten op het nieuwe modem. Maar helaas. Kan deze printer eigenlijk wel communiceren met het modem??

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door HansdZ
    Ik heb van alles geprobeerd om mijn draadloze printer aan te sluiten op het nieuwe modem. Maar helaas. Kan deze printer eigenlijk wel communiceren met het modem??
    Hallo HansdZ, welkom op het forum.

    Misschien handig om hier even een nieuw topic van te maken en dan ook wat meer onformatie te geven, zoals welk besturingssysteem draai je, om wat voor printer (type) gaat het, welke melding krijg je...

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Oorspronkelijk gepost door HansdZ
      Ik heb van alles geprobeerd om mijn draadloze printer aan te sluiten op het nieuwe modem. Maar helaas. Kan deze printer eigenlijk wel communiceren met het modem??
      Hallo HansdZ, welkom op het forum.

      Misschien handig om hier even een nieuw topic van te maken en dan ook wat meer onformatie te geven, zoals welk besturingssysteem draai je, om wat voor printer (merk/type) gaat het, welke melding krijg je...
      Ik gebruik windows 10. Het gaat om een HP LaserjetPro100M175nw. Als ik de installatiemodule van HP gebruik kan ik deze printer alleen maar aansluiten via de usb kabel. Dan werkt alles perfect. Maar draadloos gaat de installatie niet en wordt de fout gegeven, het duurt te lang. Handmatig instellen lukt me ook niet, hoewel ik misschien dan niet de juiste gegevens invul.

      Reageer


      • #4
        @HansdZ

        Ik heb je vraag even in een eigen topic gezet. Blijft het duidelijk voor iedereen.
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          http://support.hp.com/us-en/drivers/...30AQO5O3KA30R1

          Mogelijk kan de printer draadloos geen verbinding maken, omdat hij buiten het bereik van de router staat. Probeer eventueel eens, zo dicht mogelijk bij elkaar, zodat er zeker een verbinding mogelijk is.

          Zelf heb ik de ervaring met een HP Printer dat niet alle speciale tekens in een wachtwoord worden herkend, o.a.:/ en\

          Ik neem aan dat je de (uitgebreide) handleiding in bezit hebt. Daar staat o.a. in vermeld hoe je de driver kunt vervangen. Mocht je die niet hebben, hier is ie te vinden:
          https://www.gebruikershandleiding.co...ng-294101.html

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X