Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Eigen wifinetwerk op epc3925/problemen met eigen router

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Eigen wifinetwerk op epc3925/problemen met eigen router


  • #2
    De epc3925 is een wifimodem die zelf wifi doorgeeft maar het signaal is zonder meer droevig te noemen. Als je een goed bereik wilt hebben heb je zeker een repeater nodig.

    Reageer


    • #3
      Daar ligt nu dus juist het probleem, het wifi signaal op mn eigen router is zeer belabberd te noemen. Ik heb regelmatig gewoon geen bereik. Het kan naar mijn mening niet zo zijn dat tijdens de piekuren het wifisignaal helemaal wegvalt.

      Reageer


      • #4
        Hallo WvdW,

        Heb ik jou net ook niet voorbij zien komen met een xbox vraag?

        Ja, je kan het epc3925 modem instellen om wifi uit te zenden. In tegenstelling wat hier word gemeld zijn er ook meer dan genoeg epc3925 modems die zonder problemen een draadloos netwerk kunnen uitzenden.
        Het is wel belangrijk te weten dat een epc3925 modem uitsluitend gebruik maakt van een 2,4GHz band. Omdat deze band momenteel door vrijwel alle apparaten op de markt word gebruikt, kan het moeilijk zijn om voldoende ruimte te vinden op deze band om apparaten goed te verbinden.

        Hoe ver ben je gekomen met het instellen en weet je toevallig hoeveel andere draadloze netwerken er in jouw directe omgeving aanwezig zijn?

        Reageer


        • #5
          Wifi is up, zogezegd. Dat werkt eigenlijk prima bij mij. Ook boven via het accespoint op de powerline supersnel internet. Bekabeld via de powerline lijkt een ander verhaal, maar daar heb ik een nieuw draadje voor geopend. Deze kan dicht.

          Reageer


          • #6
            Dank je wel voor je reactie. Ik zal deze afsluiten.
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X