Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi niet binnen bereik

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFi niet binnen bereik

    sinds paar dagen nieuw modem, heeft prima gewerkt, ineens geven alle mobiele apparaten aan dat het nietwerk niet in bereik is

  • #2
    Even 1 minuut de spanning er af, werkt het daarna wel?

    Reageer


    • #3
      Hoi jaapannebb,

      Welkom op ons Serviceforum.

      Heb je beide netwerken, 2,4 en 5 GHz dezelfde naam gegeven? Geef ze allebei eens een andere naam en kijk dan nog eens. Het lijkt erop dat je netwerk nu op de 5 GHz zit en niet alle apparaten kunnen hiermee overweg,
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door r0n
        Even 1 minuut de spanning er af, werkt het daarna wel?
        opgelost! heb vermoedelijk het wifi knopje van de router geraakt. toen ik dat (heel erg) kleine knopje nog eens indrukte, was het probleem verholpen.
        bedankt voor de genomen moeite om me te antwoorden.

        jaap

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Caroline
          Hoi jaapannebb,

          Welkom op ons Serviceforum.

          Heb je beide netwerken, 2,4 en 5 GHz dezelfde naam gegeven? Geef ze allebei eens een andere naam en kijk dan nog eens. Het lijkt erop dat je netwerk nu op de 5 GHz zit en niet alle apparaten kunnen hiermee overweg,
          Nee, de netwerken hebben een andere naam. Ik heb vermoedelijk het wifi knopje van de router ongemerkt uitgezet. Toen ik dat knopje nog eens aanraakte, was het probleem even snel weg als het was gekomen.
          bedankt voor de genomen moeite om te reageren.

          jaap

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X