Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Instellen Huis WiFi net lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Instellen Huis WiFi net lukt niet

    Goedemiddag,
    bij het instellen van het WiFi netwerk bij mijn vader thuis lukt niet. Als we de instellingen aanpassen en de Wireless Interface op Enable zetten, springt hij weer terug naar Disable wanneer we de instellingen opslaan.
    Hoe kunnen we dit oplossen?

    Zie bijgevoegde afbeelding van het scherm waar het misgaat.

    Met vriendelijke groet,

    Jos Buys, namens mijn vader

  • #2
    Hallo Jos, welkom op het forum.

    Onder de kop "wireless" staat een tab "radio settings", waar de netwerken ook op "enable" moeten staan.
    Is dat zo en kun je misschien daar eerst de status veranderen.
    Lukt dit niet, dat zou ik even met de klantenservice bellen, die kunnen in het modem kijken en dat gaat wellicht een stuk sneller!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door wobuys
      Goedemiddag,
      bij het instellen van het WiFi netwerk bij mijn vader thuis lukt niet. Als we de instellingen aanpassen en de Wireless Interface op Enable zetten, springt hij weer terug naar Disable wanneer we de instellingen opslaan.
      Hoe kunnen we dit oplossen?

      Zie bijgevoegde afbeelding van het scherm waar het misgaat.

      Met vriendelijke groet,

      Jos Buys, namens mijn vader
      Goedemiddag andere Jos,

      Hebben inderdaad de klantenservice afgelopen dagen al een keer gebeld, maar die kwamen er niet aan uit.
      Ook ben ik al bij het tab blad Radio Settings geweest en heb daar geprobeerd om Enable aan te zetten.
      Maar ook daar schiet hij bij het saven weer terug op disable..

      Mvrgr.

      Jos Buys

      Reageer


      • #4
        Heb je de router al eens ge-reset. Achterop zit onder de gele aansluitpoorten een knopje om wifi aan/uit te zetten en een gaatje waar je met een scherp voorwerp het reset knopje in kunt drukken.
        Dit geeft denk ik een andere reset dan alleen de stroom in- en uitschakelen.
        Je kunt ook dat kleine aan/uit knopje een keer proberen, al denk ik dat dat hetz\elfde is als in de instellingen enable en disable wijzigen.

        Reageer


        • #5
          Humm.. ook dat hebben we gedaan. Naast nu het forum hangen we nu ook bij de klantenservice aan de lijn. er wordt nu in ieder geval een ticket aangemaakt om van buitenaf in de modum te kijken

          Reageer


          • #6
            O.K. ik zou het verder ook niet weten. Succes!

            Reageer


            • #7
              Ik zie uit de afbeelding dat je de nieuwe browser Edge gebruikt.

              Je zou Internet Explorer is kunnen proberen.
              Deze is ook in Windows 10 nog beschikbaar maar zal je wel via het applicatiemenu moeten zoeken.

              Reageer


              • #8
                Ja,of misschien met Google Chrome?

                Reageer


                • #9
                  Dat zou wel eens de oplossing kunnen zijn, bij mij (met Edge) kan ik inderdaad ook geen wijzigingen invoeren
                  (Moderators: Misschien handig om dat ook aan de klantenservice te melden!!)

                  Reageer


                  • #10
                    Net gedaan Jos...

                    Reageer


                    • #11
                      Ik had nog niet gezien dat je al had gereageerd en van het probleem wist Jeroen :8

                      Reageer


                      • #12
                        Ik weet niet wie hier "antwoord" heeft aangeklikt, maar dat was niet het juiste dus....
                        Lijkt me dat Edge de boosdoener was!

                        Reageer


                        • #13
                          Gaan we dat proberen.
                          in ieder geval bedankt voor de feedback.
                          En we laten nog wel even weten of het nu wel lukt.

                          Mvrgr.

                          Jos Buys

                          Reageer


                          • #14
                            Succes er mee !

                            Reageer


                            • #15
                              Gelukt! Probleem opgelost. Het was inderdaad Edge die roet in het eten gooide. Met Chrome konden we de instellingen veranderen en werkt het nu.
                              Inderdaad een goed idee om dit bij de klantenservice in de oplossingen data base op te nemen?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X