Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta WifiSpots via range extender

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta WifiSpots via range extender

    Heb Delta WifiSpots ruim binnen bereik van range extender (netgear wm3000rp). Vervolgens ingesteld net zoals ik thuis mijn
    beveiligde verbinding instel. Ben daarna probleemloos verbonden met Delta WifiSpots_Ext. Ik kan echter geen internetpagina opvragen. Doe ik iets verkeerde of kan het gewoon niet?
    Groet Chris.

  • #2
    Hallo chrisB,

    Voor zover ik het weet kun je alleen maar verbinding maken met Delta WiFiSpots zonder de toevoeging "_ext".
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Caroline, k ga dit proberen. De range-extender hernoemt automatisch DELTA WifiSpots in Delta WifiSpots_Ext. Er is dus geen sprake van nep zoals je in je mail stelde. Ik ben wel verbonden maar kan alleen geen internetpagina's laden. Als het opgelost is laat ik het weten.

      Reageer


      • #4
        Dat zou fijn zijn Chris. Alvast bedankt!
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          Om het signaal van een wifi-netwerk te kunnen versterken, moet een repeater zelf op het netwerk kunnen inloggen.
          Aangezien de inlogmethode van WifiSpots niet lijkt op die van een regulier wifinetwerk, verwacht ik niet dat het je lukt om dit werkend te krijgen. In plaats daarvan kan je wel je 'normale' wifi-netwerk uitbreiden met de range extender.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Caroline
            Dat zou fijn zijn Chris. Alvast bedankt!
            Ter info.
            Heb nu het nieuwe wifi modem en dit uiteraard opengezet voor Delta WifiSpots. Ik heb mijn range extender thuis uitgeprobeerd en geconfigureerd zoals ik in het verleden deed. Ik kan nu probleemloos verbinding maken met Delta WifiSpots. Kennelijk is het signaal destijds te zwak geweest.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X